sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 24 February 2012

LIVE PENANG!! PANAS!! PERGADUHAN DI HADAPAN NASI KANDAQ LINE CLEAR 24/02/2012

PERGADUHAN DI HADAPAN NASI KANDAQ LINE CLEAR



Salam 1 Malaysia buat semua kawan-kawan. Pukul 4.00 am tadi aku bertolak dari Kuala Lumpur ke Penang. Aku sampai Penang lebih kurang pukul 7 pagi tadi dan terus ke Padang Kota untuk bersenam   Taichi bersama warga emas berbangsa cina, Nanti aku cerita akan senaman bersama warga emas tadi.

Lepas habis senaman aku terus cari tempat nak sarapan pagi, puas cari-cari, aku terus ke tempat kegemaran aku di Nasi Kandaq Line Clear yang popular ni, sampai sahaja disini aku dikejutkan dengan pergaduhan di sebelah Gerai Nasi Kandaq Line Clear.

Panas juga time ni, pergaduhan antara pelanggan dan pelanggan. tapi walaupun keadaan agak panas, aku dan kawan-kawan selamba ja masuk makan.

Hehe suasana tenang di dalam Nasi Kandaq Line Clear. tempat terbaik untuk makan-makan dan dapat juga kami menjamu selera (sarapan di sini)

Lepas makan aku terus capai notebook comel aku dan buat cerita ni, bukan apa, saja nak kasi panas sikit pagi-pagi ni macam mana kami panas bersenam dan tengok orang gaduh.

\


sarapan kami pagi ni di Penang

JOM PEKENA NASI KANDAQ LINE CLEAR PENANG!!!

1 comment:

Anonymous said...

Aku lalu jam 2 pagi...mmg ada kumpulan bergaduh..ada roadblock, siren polis...tp sbb aku otw g kerja, aku tak dan nak risik lebih..apa cer..

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive