sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 15 May 2012

PELAJAR GAY CINA DAP KURANG AJAR PADA PM DI LONDON!!! BIADAP ?

PELAJAR GAY CINA DAP BIADAP PADA PERDANA MENTERI ?

Bila tengok video ni, dalam hati aku kenapa la aku tak ada kat tempat ni!! kalau ada sedap jugak budak kurang ajar ni di ajar cara beradap bukan biadap!! 

Aku harap sahabat-sahabat dapat cari maklumat pelajar gay ni. GAMBAR pelajar ni, malam sikit masuk.

Di Malaysia dah memalukan negara di luar negarapun memalukan Malaysia, jenis bangsa biDAP mana pelajar-pelajar GAY ni datang, bukit mana di turun!!



Hidup jadi bangkai macam ni memang tak guna satu sen pun pada negara Malaysia. Ni baru Perdana Menteri yang turun London. Kalau Agong yang turun berucap dan beruk-beruk gay biaDAP ni buat macam ni aku tak tahu la kepala biaDAP mana kena cantas dulu!!!

Apapun aku nak tunggu muka cina biaDAP gay ni keluar malam ni. Orang suruh berakal di letak akal bawah taik Ambabiga .

Mohon kerajaan ambil tindakan jika mereka meminjam dana kerajaan atau biasiswa , kerajaan mesti sekat dan potong, biar biaDAP yang tanggung, sebab yahudi taja dia. 

Dan satu lagi, halang manusia ni pijak bumi bertuah TAHAH ORANG MELAYU ni.

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive