sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 14 March 2013

UPDATE OP DAULAT : MILITAN SULU ANGGAP MAYAT PEJUANG NEGERA SEBAGAI BANGKAI !! CELAKA !! #Pray4Sabah




" Apa kita mahu buat dengan bangkai-bangkai ini ? Sudah aku tatak (penggal) kepala mereka " 

Ayat ini penuh penghinaan terhadap mayat-mayat pejuang negara yang terkorban dalam pentempuran di Kampung Simunul , pada 2 Mac lalu . Percakapan militan ini jelas didengar oleh pasukan keselamatan yang terlibat dalam misi membantu pasukan hadapan yang terkorban.

Menurut seorang anggota keselamatan yang terlibat dalam operasi menyelamat ini , militan sulu ini tidak berperi kemanusiaan dan berperangai seperti binatang dan mahu mengerjakan pasukan keselamatan negara cukup-cukup. 

Percakapan militan ini didengari mereka dan mereka ingin menunjukkan mereka meraikan kejayaan menumpaskan pasukan keselamatan Malaysia .

APJ : Walaupun militan sulu bersifat binatang tetapi kami di Malaysia tetap kebumikan militan ini ikut cara Islam bukan cara bangkai binatang '

1 comment:

Anonymous said...

Miltan SULU ini tk beza banyak dgn perilaku pembangkang PAS dlm Malaysia. Mereka mendabik dada sbg Islamik tp mereka sndirilah yg mengkufurkan diri dr agama..

Mayat wajib dihormati, berdosa dan HARAM menyiksa mayat seperti yg dilakukan oleh militan SULU.

Itulah tnda mereja JAHIl lg bertopeng SYAITAN!

Semoga Allah SWT pelihara anggota keselamatan kita dan selamatkan Malaysia dr kejahatan puak SULU Laknatullah ini! AMinn

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive