sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 14 March 2013

UPDATE OP DAULAT : PENGGANAS YANG MENEMBAK PEJUANG NEGARA KOPERAL AHMAD HURAIRAH TURUT TERBUNUH !! #Pray4Sabah


Pihak keselamatan Negara menemui 2 lagi mayat pengganas Sulu di Sungai Nyamuk tempat di mana pejuang negara Allahyarham Koperal Ahmad Hurairah terkorban. 

Pihak berkuasa menemui pistol dan selaras senapang penembak tepat yang dipercayai digunakan untuk menembak Koperal Ahmad Hurairah Ismail.

APJ : HAPUSKAN PENGGANAS HINGGA KE AKAR UMBI !!!


Ahmad Hurairah, 24, terkorban dalam pertempuran dengan kumpulan militan di Sungai Nyamuk, Kampung Tanjung Batu di Lahad Datu, Sabah semalam manakala Ahmad Farhan, 21, terbunuh dalam kemalangan di Jalan Tungku, Lahad Datu semasa dalam konvoi untuk Operasi Daulat.

Jenazah Ahmad Hurairah tiba di rumah keluarganya di Kampung Bayu Lalang di sini untuk disembahyangkan pada pukul 11.15 pagi.

Antara yang turut sembahyang jenazah Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Seri Mustapa Mohamed, Panglima Tentera Darat Jen Tan Sri Zulkifli Zainal Abidin dan Timbalan Menteri Besar Kelantan Datuk Ahmad Yakub.

Suasana agak hiba seketika apabila Zulkifli menyerahkan sumbangan daripada pelbagai pihak kepada bapa Allahyarham, Ismail Hussin, 54, sebaik selesai majlis pengebumian itu.

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive