sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 27 March 2013

PEHHH !!!! VIDEO PENGARAH ICU KEDAH TIBAI PAS KEDAH !!MAMPUIH DAH #TukarKedah #TolakPas


Alor Setar- Pengarah Unit Penyelarasan Perlaksanaan ( ICU ) Jabatan Perdana Menteri bagi Negeri Kedah, Datuk Haji Azmi Bin Lateh telah mengesahkan bahawa 11 dari 12 buah Masjid baru yang di bina di Negeri Kedah merupakan peruntukan dari Kerajaan Pusat yang di salurkan melalui ICU Negeri Kedah.

Menurut Datuk Haji Azmi, Kerajaan Pusat membelanjakan hampir RM 100 Juta untuk projek-projek keagamaan di seluruh Negeri Kedah yang meliputi sama ada Masjid yang di bina baru atau yang di baik pulih, Surau yang di bina baru atau yang telah di naik tarafkan dalam masa lima tahun.

Selain itu peruntukan hampir RM 100 juta berkenaan juga di gunakan untuk di beri kepada Agama lain yang memerlukan bantuan.

Sebanyak RM 38.2 Juta dari peruntukan Kerajaan Pusat di gunakan untuk membina dua puluh dua buah Masjid Baru di seluruh Negeri Kedah termasuklah sebelah dari dua belas buah Masjid yang didakwa oleh PAS Kedah di bina oleh Kerajaan Negeri Kedah.

Dalam keseluruhan dua puluh dua buah Masjid baru yang di bina melalui peruntukan Kerajaan Pusat kepada rakyat Kedah, empat belas dari 22 buah Masjid baru telah siap di bina. Manakala 8 buah lagi masih dalam pelbagai peringkat pelaksanaan



APJ : JAHAT NAK MAMPUIH PAS KEDAH 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive