sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 5 March 2012

PANAS !! LIVE WANITA BOGEL DI PUSAT SPR!!! DAP JAHANAM !!

WANITA SEPARUH BOGEL SERBU PUSAT PENGUNDIAN DI MOSCOW, RUSIA



Pagi tadi aku terbaca berita dalam surat khabar kegemaran aku iaitu KOSMO, ceritanya pasal tiga wanita serang pusat pengundian di Moscow, Rusia. Tiba-tiba aku tersengeh sorang-sorang apasal la ada manusia macam ni, nak demopun jangan la tayang badan, mau terbeliak biji mata memandang, tapi  tu mungkin perkara biasa di sana. 


Berbalik pasal kes ni, ceritanya wanita-wanita ni dari Pertubuhan FEMEN dari Ukraine, dorang menyerbu pusat tu selepas Perdana Menteri Rusia, Mr Putin nak buang UNDI bagi pilihanraya Presiden.


Kumpulan wanita-wanita ini cuba nak curi peti UNDI selepas PUTIN buang UNDI. Dorang kata PUTIN pencuri, lain tak dinyatakan pula. 


Bagi aku, dunia sekarang ni macam-macam, ada sahaja manusia yang tidak pernah puas hati dengan segala apa yang dorang dapat. 


Terfikir aku kalau benda macam ni jadi kat Malaysia, hehe mau meleleh air liur lebai-lebai PAS dan Kaum Anwarinas tengok wanita-wanita berperangai macam ni, tapi tak mustahil perkara ni terjadi. Sebab JIN segala JIN bakal bertanding iaitu AMBABIGA kegilaan lebai-lebai PAS dan PKR. Ambabiga bukankah nak BEBAS segalanya di Malaysia.


WAL HALALKU WAL HARAMMU
PAS TERBENAM DI KAKI DAP
PAS TERKEDU DI SONDOL ANWARINAS



No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive