sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 26 April 2012

PANAS!! AMBIGA MENGAMOK DI LUAR DEWAN KERANA TIBAI

AMBIGA SOKONG TIBAI


Walaupun aku sampai lambat tadi sempat jugak aku ambik gambar dengan dorang ni, pendekkan cita, aku ke sana bukan niat nak belasah Ambiga tapi nak beri sokongan pada Ketua pemuda Umno Malaysia.

Masa Ambiga keluar dari bilik minum, aku terus serbu dia dan minta nak bergambar, walau dalam hati aku benci manusia macam dia. Dia tak sedar aku pakai baju TIBAI kawan dia, sebab aku pakai jaket.

Masa nak ambik gambar aku buka jaket dan tunjukkan baju TIBAI, lepas tangkap gambar aku cakap kat Ambiga, JOM SOKONG TIBAI, dia terkejut dan memarahi aku, dia minta pegawalnya ambik handfon yang tangkap gambar ni, kiki menjadi juga adea aku nak kenakan Ambiga ni. Habis meradang dia kat aku, kiki .

Masa Ambiga dan pengawal dia datang kat aku, aku terus persoalkan Ambiga, kenapa dalam dewan ramai pakai baju 'BERSHIT' tapi aku tidak boleh pakai baju 'TIBAI' ?

Dia diam dan terus pergi macam tu ja, haha , apa lagi semua yang ada kat situ terus sebut HIDUP,HIDUP,HIDUP TIBAI. Merah padam muka Ambiga dan pengawalnya.

Oklah aku malas tulis panjang-panjang. Salam

Pssssttt ---- mau tengok gambar mesra aku dengan Marina mahathir? TIBAI siot. hahaha..


1 comment:

Anonymous said...

bro! gambar lu dh ade yg kuarkan tp x ttp muka lu. x pasti sape, mane tau kot jd bahan bebudak PR kan.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive