sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 11 April 2012

PANAS !! BONGKAR !!! DAP BINA TEROWONG RAHSIA BAWAH TANAH DI PENANG???

PANAS!! TEROWONG BAWAH TANAH RAHSIA DAP DI PENANG??



Ni cerita pasal Balik Pulau, di Pulau Pinang, cerita tentang cadangan sebuah syarikat hartanah swasta buat tawaran nak beli tanah-tanah dari penduduk Melayu, Balik Pulau

Pagi tadi aku terbaca satu berita, ceritanya dari Adun Teluk Bahang, Datuk Seri Hilmi Yahya, katanya tawaran dari syarikat swasta itu di percayai ada kaitan dengan ura-ura Kerajaan DAP Penang mahu membina satu terowong bawah tanah dari Bayan Lepas ke Balik Pulau.

Dia kata dapat maklumat tentang rancangan DAP mahu bina terowong ini, tentunya sekali harga tanah kawasan ini akan melambung berlipat kali ganda. Bagi aku usaha ni bagus, kerana penduduk-penduduk Melayu yang ada tanah akan hilang tanah seperti tempat-tenpat lain di Penang.

Syarikat ini begitu berminat dengan tanah-tanah milik orang Melayu Balik Pulau atas faktor Projek MEGA ini. 

Lepas ini, mana lagi kita nak lihat kampung-kampung Melayu di Penang. Hebat bukan? akhirnya DAP berjaya halau Melayu keluar dari bandar,seperti laungan Lim Kit Siang pada 12 Mei delulu yang menghalau Melayu keluar dari Bandar.

Kita sama-sama lihat adakah tanah-tanah Melayu di Penang akan lenyap dek kerana kerakusan kerajaan jahanam DAP ini, Kampung-kampung Melayu satu persatu lenyap, begitu juga bangsa Melayu yang hanya akan tinggal nama di Penang.

Moga kerakusan ini tidak selamanya dan orang Melayu Pulau Pinang terutama kawasan Balik Pulau kembali sedar akan agenda celaka DAP terhadap bangsa Melayu.

Selamat Bangsa Melayu, Bangun bangsa Melayu, DAP sedang menghalau kamu dari tanahmu.



1 comment:

pukimaq said...

Pengkalan tentera terbesar negara patut dibina di Pulau Pinang dengan segera.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive