sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 23 April 2012

PANAS!! SPEAKER LETAK JAWATAN KERANA SKANDAL GAY LGBT

SPEAKER LETAK JAWATAN KERANA SKANDAL GAY






Cerita ni di Sydney Australia, seorang speaker Parlimen Australia meletak jawatan semalam kerana dakwaan salahlakunya terhadap seorang kakitangan lelaki dia.

Nama Speaker ni Peter Slipper (bukan Anwar Ibrahim), ceritanya begini, semasa kakitangan lelaki dia tinggal di rumah Peter, Peter meminta lelaki itu mandi tanpa menutup pintu bilik air. ( hampir-hampir cerita sorang ni kat Malaysia)

Menurut cerita lagi, Peter membuat gaya menggoda selepas meminta lelaki itu mengurutnya.

Sementara itu Stesen ABC (Australia) melaporkan, kakitangan lelaki Peter itu sememangnya seorang homoseksual, dan dia mengambil tindakan undang-undang Akta Kerja Adil terhadap Peter Slipper.

Ini cerita di Australia, Speaker Gay ni letak jawatan tapi kalau di Malaysia, ada seorang lelaki tua homoseksual yang tak sedar diri dan terus mengidap nak jadi Perdana Menteri.

Walaupun dah banyak lelaki di sondol dari belakang oleh tua kerepot ni tapi beliau tetap gah berada di atas kerana sokongan parti cina DAP yang mengambil kesempatan keatas orang Melayu di malaysia atas kebodohan lelaki Gay ini. 

Apapun Gay terus bermaharajalela di seluruh dunia dan kita jangan tersilap langkah terjebak dalam kancah gay atau homoseksual ini. Bagi Umat Islam, Nabi tidak mengaku umatnya jika lelaki pilih lelaki menjadi pasangan hidup.


Promote :


MESTI BACA :

BUKU : BAHAYA DAP KEPADA KEDAULATAN DAN PELEMBAGAAN NEGARA

TEMPAHAN : 0126302916 (Mohd)

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive