sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 18 September 2012

BUKTI BIADAP JUAL BURGER BABI DI TEMPAT AWAM!!!

BURGER BABI BIADAP DI JUAL BESAR-BESARAN




 


 Sekarang ni macam-macam cerita dan perkara timbul selepas pakatan biaDAP perintah Selangor , dari kes rumah urut yang tumbuh bagaikan rumput-rumput di padang, rumah pelacuran bersepah disetiap pelusuk daerah negeri yang di kuasai 'Pakatan BiaDAP ' ini , dan terbaru kes 'Burger Babi yang di jual di banyak tempat terutama Negeri Selangor.

Tiada lagi erti hormat pada penduduk atau orang Islam di Malaysia ini, kaum biaDAP terus senang lenang menunjukkan mereka berkuasa dan tiada siapa boleh halang mereka jual Burger Babi, buka rumah urut, rumah pelacuran dan berbagai-bagai lagi.

Semalam geng aku ke pusat membeli belah tersahur di Selangor iaitu 'Sunway Piramid' . Katanya di setiap tingkat ada sahaja promosi besar-besaran tentang 'burger babi' ini. Adakah di situ hanya kaum biaDAP sahaja yang pergi bersiar atau membawa keluarga beriadah? atau kaum biaDAP sahaja mahu menunjukkan keangkuhan mereka kerana mereka berkuasa di Selangor?

Renteran bermacam-macam perkara yang terjadi adakah kita sebagai orang Islam dan Melayu harus berdiam diri membiarkan mereka terus gah menunjukkan belang sedangkan mereka baru sahaja menang satu penggal?

Kita mahu lihat anak-anak kita yang tidak tahu apa benda ini hancur kerana kita yang benarkan kaum biaDAP ini berkuasa?

Gambar di atas juga dipetik dari blog Mazidul wartawan tv3 yang membongkar penjualan burger babi dan berhampiran kedai yang dikatakan 'halal' oleh peniaga ini yang tidak di ketahui kebenarannya.

Mazidul sekali lagi membongkar isu ini jom Klik Sini . Kredit pada Mazidul atas pembongkaran cerita ini.

Untuk rakyat Selangor amnya, Pru 13 adalah penentu masa depan Melayu, jangan kita biarkan perkara ini terjadi lagi, hanya kuasa dapat membanteras kegiatan ini. Ayuh hancurkan pakatan syaitan dan biaDAP ini.

pssst : orang pas mau jadi pengedar ke daging haram ini??

6 comments:

Umno BABI said...

bodoh..logik la skit..camni pun boleh jadi isu ke? dah terang2 tu kawasan orang cina berkumpul, xkan nak halang dorang mkn makanan dorang? ada ke melayu yg bodoh nk pgi sana? bodoh xde isu!

Anak Melayu said...

cuba ko pergi sunway piramid...

Anonymous said...

ni la bingai.. sunway piramid tu tempat cina? bkn tempat awam.. baca tu guna mata bkn guna hati buta tu..

aljuburi said...

untuk bododh2 pecacai fuckatan,bkn kt sunway piramid je,kat one utama pon ada jgak,bkn one utama tu tmpt awam dan ada pengunjung melayu islam,ke sel otak dah mati pasal byk melancap x bole berfikir lagi

Anonymous said...

Bodoh..sunway piramid tmpt cina? bodoh giler mcm beger babi tu jugak..aku ni org islam slalu je pg sunway piramid tuh..ko ingt sme tmpt cina town ke bongok.

Anonymous said...

then untuk dorang cina n india yg xmkn daging camne? ok je pun dorang tgk kite juai

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive