sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Saturday 29 September 2012

GAMBAR PENUH PANAS !! PAS TANGKAP AHLI BERKHALWAT ??

AHLI PAS DI TANGKAP KHALWAT??




Terkejut Makcik sebelah rumah jiran indon apabila melihat jiranya telah ditangkap dan dibelasah oleh penduduk di Taman Pauh, Pulau Pinang. Mangsa yang dikatakan ahli PAS, di tangkap bersama seorang wanita warganegara Indonesia yang berkerja di negara ini.

Menurut maklumat, Mangsa yang dipukul telah dimasukkan ke Hospital Pematang Pauh tempat rakan sekatil 'china doll' yang videonya tersebar dahulu.

 Kejadian itu lebih kurang 4 pagi telah dihidu oleh penduduk Taman berkenaan dan hasil serbuan menemui mereka di percayai telah berkhalwat. Setelah di geledah di dalam kereta lelaki berkenaan, penduduk taman itu menemui risalah-risalah, logo dan jaket PAS. LANJUT CERITA INI KLIK SINI




JIKA BENAR KEJADIAN INI BERLAKU , PASTINYA ORANG YANG PALING GEMBIRA ADALAH TOK GURU SENDIRI, KERANA TIDAK DAPAT MEMBERI TUNJUK AJAR SEMPURNA PADA ANAK BUAHNYA.

4 comments:

Anonymous said...

Abu Hurairah melaporkan,"Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
"Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."(Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

Anonymous said...

Artikel ini tentang khalwat, bukan tuduh zina. usahlah perdayakan manusia utk halalkan yg haram, bermuka2 krn puak itu dan ini. Yang salah tetap salah. Jangan memperdaya dengan bertopengkan ayat2 Allah Ta'ala. Jd lah kamu manusia2 yg PENIPU lg MUNAFIK!

Anonymous said...

Kan dah kena sebijikkk!!!!

eXception said...

Salam kunjungan... Tuan empunya blog mohon linkkan blog tuan dengan blog saya: http://www.cywarputrajaya.com Terima kasih...

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive