sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 12 May 2013

VIDEO HOT : @MukhrizMahathir : RAKYAT KEDAH BANGGA DIKURNIAKAN PEMIMPIN SEPERTINYA !!! HIDUP MB KEDAH !! #HanyaDiKedah


Bila dia diumumkan sebagai Menteri Besar Kedah jika Barisan Nasional menang di Kedah , aku mula teruja dan makin kuat untuk pastikan Barisan Nasional menang di Kedah terutama sekali di Dun Ayer Hitam dimana Mukhriz bertanding , sepanjang kempen pilihanraya 2013 ni sempat jugak 3, 4 kali aku turun bantu Mukhriz berkempen bukan sahaja di Dun Ayer Hitam malah di Jerlun sekalipun. 

Alhamdulillah PRU13 berakhir dan Mukhriz dilantik sebagai Menteri Besar Kedah yang baru , bangga bukan kepalang lagi nak lihat orang muda memimpin Kedah , yang lebih penting adalah segala pengalaman Mukhriz di peringkat nasional akan dibawa ke Kedah. 

Pastinya kami akan terus bersama membantu Mukhriz untuk membawa Kedah ke sebuah negeri maju suatu hari nanti.

Sedikit info tentang Menteri Besar Muda Kedah sekarang di bawah 


Dato' Paduka Mukhriz bin Mahathir (dilahirkan pada November 1964) ialah anak kelima bekas Perdana Menteri Malaysia yang keempat, Tun Dr. Mahathir bin Mohamad dan Tun Dr. Siti Hasmah Mohamad Ali. Antara 2009 dan 2013, beliau menjadi Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Malaysia. Selepas Barisan Nasional menguasai Kedah pada pilihan raya umum Malaysia 2013, beliau dilantik menjadi Menteri Besar Kedah ke-11.

Beliau banyak mengadakan hubungan perniagaan yang besar seperti Opcom Holdings,Kosmo Tech atau lebih dikenali sebagai Persatuan Francais Malaysia. Selain itu, beliau juga pengarah eksekutif dalam Perdana Peace Global Organisation.

 
JOM LIKE PAGE INI DISINI 




kami TMK akan terus bersama anda demi masa depan Agama, Bangsa dan Negara 

1 comment:

hero_labu said...

Nampaknya byk pelobi dah menjlnkan tugas..azimi daim yg masyarakat tolak pun d jdkan setpol..merapu2

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive