sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 2 October 2014

HOT NEWS : DAP MEMPERJUANGKAN ISLAM KATA PENULIS NOVEL PELACUR KELAS PERTAMA




Penulis novel 'Pelacur Kelas Pertama' , Jamila Rahim mempertahan ideologi DAP yang serasi dengan perjuangan Islam sekaligus merupakan faktor pendorong dirinya untuk menyertai parti itu.

Bagi gadis berpurdah itu berkata, DAP lebih dekat dengan perjuangan keadilan yang merupakan salah satu ideologi yang disarankan Islam itu sendiri.

“Jika diteliti secara kasar perlembagaan DAP itu sendiri, humanisme atau dasar kemanusiaan diletakkan sebagai tunjang dan teras utama (parti itu),”

Keputusan Jamila telah mengejutkan pelbagai pihak yang menganggap ianya sebagai salah satu strategi DAP untuk mendekati pengundi Islam di negara ini.




Admin tak tahu apa nak jadi dengan budak ni , sanggup mengadaikan maruah diri dan agama sendiri dan gelap mata dengan apa yang di tawarkan puak tu .

Sejarah tidak pernah lupa DAP hanya bermuka-muka depan orang Islam seperti dilakukan oleh Lim Kuan Yew dulu terhadap Melayu Singapura dan sekarang di mana Melayu Singapura ?


dan DAP 


Hasilnya 





2 comments:

Anonymous said...

Syaitan dianggap baik, tak betul budak ni, belajar kat mana? Lim Guan Eng ajar kot. tu rosak habis

Pakcu Rantau Panjang. said...

Payah juga Pakcu nak kata dan beri pendapat bila fikir kita berbeza dan penilaian dibuat berlainan.

Cuma Pakcu boleh kata belajarlah dari sejarah mengenai DAP ni dan ikutilah perkembangan semasa di Selangor dan P.Pinang. Hayati dengan ilmu dan mata hati dan lihatlah survival Islam Melayu jika DAP monopoli kuasa politik di tanah air ini.

Semoga Mek dapat mencari jawapan dengan penuh ikhlas sebelum menyatakan sesuatu .....walahualam

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive