sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 7 May 2013

GEMPAR LAHANAT !!! MAT SABU TUDUH MASYARAKAT SIAM PENDANG PENGUNDI HANTU ? !!!! Woiii DEPA ANAK MALAYSIA PENDANG BUKAN HANTU !!! CELAKA PUNYA KOMUNIS !!!!!

Sebagai anak jati Pendang aku terasa jugak bila mat syiah ni kata lagu tu kat masyarakat siam yang sememangnya macam saudara mara dengan orang Melayu di Pendang.

 Sudah la dok lari sana sini dan bukan anak tempatanpun mat syiah ni tapi cakap dah serupa dia duk 50 tahun kat Pendang dan kenal semua pengundi masyarakat siam di situ.


Kalau hari-hari turun padang bantu rakyat takpa jugak tapi dekat mengundi baru nampak muka mai dok buat muka tebal kat sini dan bila kalah tuduh hantu sana hantu sini sedangkan dia yang jadi hantu dok hasut dan pecahbelahkan masyarakat Pendang. 

Sudahlah mat syiah oiiii , pergi mampus la hang , mana hang pi orang tolak dah oiiii , dah kena sepak hatrik pun nak dok tebai muka lagi kat sini !!!!

PENDANG - "Saya tidak terima kekalahan lagi."

Itulah yang ditegaskan Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu yang ditewaskan calon Barisan Nasional (BN), Datuk Othman Abdul bagi kerusi Parlimen Pendang pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Mohamad atau lebih dikenali sebagai Mat Sabu tewas pada calon BN itu yang memperoleh 32,165 undi dan menang dengan majoriti 2,638 undi

Mat Sabu sebelum ini kalah dalam dua PRU bagi kerusi Parlimen Kuala Kedah pada 2004 dan Parlimen Kuala Terengganu pada 2008.

Beliau turut meluahkan rasa kecewa kerana gagal mempertahan kerusi Parlimen Pendang yang disandang Datuk Dr Mohd Hayati Othman walaupun kawasan itu telah dikenali ramai sebagai kubu kuat Pas di Kedah.

“Saya kecewa kerana gagal pertahankan Parlimen Pendang namun saya tidak terima kekalahan ini lagi kerana saya akan buat kajian dan semak semula peratus undi Siam.

"Masyarakat Siam yang keluar mengundi di Sungai Tiang adalah luar biasa manakala di Tokai tidak mengalami masalah.

"Kemungkinan ada unsur-unsur penipuan di kawasan itu,” katanya kepada Sinar Harian semalam.

1 comment:

Anonymous said...

bagitau Mat Sabu, ada hantu suka hisap darah orang...

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive