sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 14 May 2013

13 MEI : MASIH INGATKAH KITA BAGAIMANA PELAKON MAK MINAH DICINCANG HIDUP-HIDUP ORANG KAUM biaDAP !!


Masih ingat Mak Minah landlady dalam filem P.Ramlee, Masam-Masam Manis? Beliau dicincang oleh orang-orang Cina beberapa hari sebelum tarikh 13 Mei 1969 yang lampau. Semalam, ialah ulangtahun ke-44 kejadian tersebut. Bersatulah orang-orang Melayu sekalian, darah orang-orang tua kita masih lembab di bumi Tanah Melayu ini. al-fatihah 

BERSATULAH BANGSAKU 

3 comments:

Abd Razak said...

aku tetap tidak maafkan orang2 cina..cina tetap cina..babi sial cina2 di malaysia ni!!!kalau ada peluang macam 13 mei tu aku sanggup bertempur.biar lah terjadi lagi semasa aku masih kuat..

Anonymous said...

“ INNA LILLAHI WA INNA ILAIHI RAJI’UN “
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ

Ertinya : “Sesungguhnya kita ini semuanya adalah milik Allah dan kepadanya nanti kita akan kembali “.

KEJAMNya pembunuhan ini! Baru saya tahu A. Pendang Jr! Terus menangis saya baca berita ni - tak sangka Mak Minah yg. memang saya minat dari kecil, dibunuh dgn kejam si PENDATANG KAPIR DAJAL Cina RASIS waktu Mei 13 itu!

Sebab itulah, pemimpin UMNO harus sedaq agar JANGAN lagi BODEK pengundi Cina (lihat juga PENKHIANATAN berterusan MCA, termasuk psl. insiden MAS ini – di http://helenang.wordpress.com/2014/03/26/mh370-crisis-putrajaya-must-urgently-rethink-its-relationship-with-mca/ , MH370 crisis: Putrajaya must urgently rethink its relationship with MCA, Mac 26, 2014) ! Kalau tidak, bakal hancoq Tanah Melayu ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita ini dikuasai PENDATANG KAPIR! Tak guna kita, BUMIPUTERA ISLAM/Melayu terus TUNDUK-mcm-KULI pd. bangsa PENDATANG-yg- tak-sedaq diri! Umat Islam/Melayu yg. BUKAN elit., dh puas merana dgn. PENGKHIANATAN Melayu ELIT liberal, samada dlm. UMNO/PAS/PKR – hentikan MENGGADAI hak dan TANAH PUSAKA nenek moyang kami, dr. sebelum diJAJAH si KAPIR laknat British-ZIONIS lagi!

Sebab itu juga harapnya DAPBANGKAI akan MAMPUSS di Tanah Melayu ni, pusaka nenek moyang kita ini, dr. sebelum diJAJAH si KAPIR LAKNAT BRitsih-ZIONIS lagi!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation)

Anonymous said...

as salam tuan

izinkan saya bertanya tentang gambar yang bertajuk "mangsa yang terbunuh" . apa pendapat tuan mengenai gambar ini >>> http://livefromoccupiedpalestine.blogspot.com/2010/05/deir-yassin-israels-continued.html <<< trm kasih .. wslm .. john_david_ko9n@yahoo.com

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive