sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 30 May 2013

CELAKA !!!! GURU CINA DI GELANG PATAH PANGGIL PELAJAR MELAYU BABI !!!!


CELAKA! Guru Cina Panggil Pelajar Melayu sebagai Melayu Babi
Terkejut dan mengecewakan kepada warga pendidik! Seorang guru berbangsa Cina di Sekolah Menengah Kebangsaan Gelang Patah menghina pelajar Melayu sebagai Melayu Bodoh! Melayu Babi! Melayu Bangang! Melayu Sial dan Melayu Pukimak!

Perbuatan melampau guru CELAKA ini tidak boleh dibiarkan begitu sahaja. Hairan! Mengapa pengetua sekolah ini mahupun Pejabat Pelajaran Daerah berdiam diri sedangkan isu ini berpanjangan hingga ke hari ini. Adakah Pengetua sekolah ini juga penyokong DAP dan Pakatan Rakyat atau PPD sendiri bersengkongkol dengan Lim Kit Siang hingga dibiarkan berleluasa.

Cegah sebelum parah! Namun penyakit ini telah menjadi barah yang tiada penawarnya. Sumbatkan Guru CINA LAKNAT ini yang bernama POH KIM THYE ke penjara! Akta Hasutan dan berbagai akta yang boleh menyumbat Cina Laknat ini dipenjara selama mungkin.

Tapi malang! Kuasa polis hanya memberi amaran! Amaran demi amaran! Polis tidak berani menangkap dan mendakwa Cina Laknat HANYA beliau seorang cina. Takut digelar rasis! Andainya orang Melayu menghina Cina, dengan SEGERA, Polis akan mengeledah rumah tangga Melayu tersebut hingga ke lubang cacing dan disumbat dalam penjara dengan macam-macam akta dan undang-undang! Alasan menjaga hati kaum lain! Nasib orang Melayu yang dipinggir ditanahair sendiri.



APJ : MEMANG CELAKA ADA GURU MACAM NI !!!! DAP RASIS !!!! 

9 comments:

Anonymous said...

wahai semua pemuda umno sila angkat bendera buat piket depan sekolah yerbabit ramai-ramai dan guru tersebut wajib dipecat serta merta ......kalau KJ tak berani sila letak jawatan ..............ketua pemuda johor sila ambil tindakan segera.....ini maruah melayu ...maruah pemuda ada dimana????

Anonymous said...

nak ke mamat tu bela orang melayu. lihat saja tahap kejantanannya. pemimpin umno lain kecut belaka selama hari ini

Anonymous said...

Kalau Pengetua, PPD & Pengarah JPN Johor serta Pengarah berkaitan disiplin dan tatatertib di Kementerian tidak berani bertindak SILA LETAK JAWATAN. Angkara sikap PENAKUT pihak2 inilah yang menjadikan GURU seperti cina ini naik lemak dan semakin KURANG AJAR.

Anonymous said...

Sama-sama kita lihat respon umno (pas dan pkr dah tak diharapkan sbb memang mereka sependapat dan bersaudara). Masih segar ingatan kes dap asak pengetua di Kulai dulu. Bukan main lantang mereka melaporkan hal yang hanyalah satu fitnah sbb pengetua adalah Melayu.

Umno kena ingat, pengundimu kini BUKAN hanya memadai dgn BR1M, dan entah apa-apa lagi yg 1M.. tapi hal kemampuan mempertahankan maruah agama dan bangsa juga diperhatikan.

Hingga pru13, kami hakikatnya amat kecewa tetapi tak ada pilihan selain umno. Bukan silap umno tapi orang-orang yang mengemudi umno itulah puncanya. Umno faham pribahasa Melayu "biar putih tulang, jangan putih mata"?

Anonymous said...

Cikgu saya ni... Ape x anak die blja sngapore tu yg jd cmni, nak jb jadi sngapore la tu

Anonymous said...

Bangkitlah semua bangsa melayuuuuu...nqmpaknya bangsa cina teringin benar dicincang tubuh mereka n dihumban ke sungai..mana PESAKA, PEKIDA, BATAS dan lain lain pertubuhan melayu? Jgn je penggecut..amaran tqk sudah sudah!!!! Ayoohhh..kita hapuskan terus bangsa cina ni dari bumi melayuuuuu!!!!!!

Anonymous said...

Betul tu komen saudara kenapa bila kita Melayu berbunyi tindakan oleh pihak berwajib cepat dlaksanakan. TETAPI apabila puak ini menghina bangsa kita agama kita setakat amaran saje....... Siapa yg memerintah dan siapa yg majoriti . Kenapa kita bagaikan takut kpd minoriti..... bertambah keras lah kepala puak ini. Mereka sanggup mencabar pihak berkuasa lagi. Ini X blh jadi. ......

Anonymous said...

Ampun tuanku.
Johor bumi berdaulat..

Anonymous said...

Cikgu tu ler yang sepatutnya dipanggil babi sebab dia MAKAN BABI dan mungkin dia GEMBALA BABI

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive