sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Saturday 17 August 2013

GEMPAR !!! 7 VIDEO YANG BUAT NEDIM DAN MENTERI PELENCONGAN TERSENTOT !!! HUMMER WNX9776 !!! APA KAITAN AHLI PERNIAGAAN CINA NI YOB ?? @NajibRazak @rafiziramli

Apj ulang balik video-video ni yang dulu tak diambil perhatian oleh rakyat Malaysia dan Kerajaan Malaysia sendiri . Video yang menunjukkan Anak Menteri Pelencongan menggunakan kenderaan Hummer WNX9776 di percayai milik seorang ahli perniagaan yang terpalit dengan tuduhan rasuah rasuah .

Video 1: rakaman yang membuktikan bahawa kenderaan Hummer WNX 9776 dikendalikan oleh pemandu peribadi dan pengawal keselamatan keluarga Nedim Nazri Aziz. Kenderaan itu juga disimpan di Clearwater Residence, tempat kediaman keluarga Nedim Nazri Aziz.



Video 2: rakaman yang menunjukkan seorang pembantu rumah turun dari Clearwater Residence dan memindahkan barang ke Hummer WNX 9776. Kami mengesyaki dia adalah pembantu rumah keluarga Nedim Nazri Aziz.





Video 3: rakaman yang menunjukkan kenderaan Hummer WNX 9776 keluar masuk ke Clearwater Residence.


Video 4: Rakaman sebelah malam yang menunjukkan sebuah kereta sports Audi (berwarna hijau walaupun tidak terang warnanya di dalam video) mengekori kenderaan Toyota Vellfire hitam secara dekat di lobi Clearwater Residence. Toyota Vellfire hitam adalah kenderaan yang digunakan isteri/keluarga Nedim Abdul Aziz. Kami percaya kereta sports Audi berwarna hijau dipandu sendiri oleh Nedim Abdul Aziz.


Video 5: Rakaman sebelah malam yang menunjukkan pemandu peribadi dan pengawal keselamatan yang sama (sebelum ini dirakam dengan Hummer) memandu/mengendalikan Toyota Vellfire yang digunakan oleh keluarga Nedim Nazri Aziz. Ini membuktikan bahawa Hummer WNX 9776 digunakan oleh Nedim dan keluarganya.


Video 6: Rakaman yang menunjukkan kolam renang di satu unit di Clearwater Residence, yang sama dengan petikan skrin (screen shot) kolam renang di kondominium Nedim Nazri Aziz seperti yang ditwitnya



Video 7: Rakaman siang yang menunjukkan sebuah kereta sports Audi berwarna hijau yang mengekori dengan dekat Hummer WNX 9776. Kami percaya bahawa Nedim Nazri Aziz bergerak di dalam konvoi. Hummer WNX 9776 adalah untuk kegunaan pengawal peribadinya sementara dia memandu kereta sports Audi hijau.

Apj juga tertanya-tanya apa hubungan Nedim mahupun Nazri Pelencongan ni dengan ahli perniagaan ni sehinggakan sanggup bagi Nedim guna kenderaan Mewah jutaan ringgit nih !!! 

Sumber 

4 comments:

Labu8455 said...

Bapak Penyangak anak Penyamun

Anonymous said...

Bila lah melayu umno akar umbi akan terjaga dari tidor?

Anonymous said...

Najib Xda telor, takut dengan Nazri Aziz.. puiiiii

Anonymous said...

Mano gambar si nedim nyer ?? .. agak2 ler klu nk buat citer ..

budeenska ..

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive