sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 22 August 2013

HOT PAGI !!! VIDEO OSTAZ PR DAH RUPE KENA TODI !!!! HUH !!!


Siapa mamat nih haaaa ?? korang kenal ke mamat nih !!! macam la best sangat huh !!! ehhh bro  , gua kalau nak jadi glemer cepat video lebih hebat pada lu wa boleh buat der !!!! 

Lu cerita bab agama bagai , tapi lu punya cerita mau jatuh orang sana sini !! huh !! jenis ajaran apa lu bawak bro !!! huh !!! 

Wa nak cerita sikit bro !! itu cara lu pakai sudah basi la bro !!! huh !!! takde cara lain yang berpaedah sikit heh ?? 

Sekurangnya kita ada jugak ketua agama kat Malaysia nih !!! nak dilembutkan sikit Khalifah yang jaga kita nih !!! Kalau tak mau lu pergi la duduk di Myanmar ke , bukan apa ,, sana senang tak payah pakai sikit lu perperang dengan kafir yang dah terang-terang anti Islam !! huh !!! 




Kat bawah nih kawan wa si KEDAHKEKL punya cerita hal lu !!! 

Semalam tersebar satu klip video seorang pemuda sedang 'mengajar' bagaimana untuk menghapuskan sistem diraja di Malaysia. Kononnya dengan cara tersebut, Malaysia akan jadi Republik pada tahun 2030.
Dalam klip video itu juga, pemuda tersebut menghina Sultan dengan memanggil Sultan dengan panggilan syaitan.

Disebabkan perkara tersebut, satu laporan Polis telah dibuat oleh Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) terhadap seorang ahli serta penyokong Pas yang bernama Wan Ji wan hussin.

Laporan dibuat di Balai Polis Dang Wangi, Jalan Dang Wangi, 50100 Kuala lumpur berikutan tersebarnya satu video yang dianggap menghina Sultan.

Selain dari penghinaan ia juga dianggap sebagai ancaman untuk menghapuskan Institusi Raja-Raja Melayu oleh Persatuan Pengguna Islam Malaysia.

Apakah hanya Persatuan Pengguna Islam Malaysia yang memandang perkara ini sebagai serius?



Dimana NGO Melayu Islam lain? Taknak buat laporan polis ke? Tangkap si Wan Ji tu, bawa ke balai. Kalau tidak, akan ramai anak melayu yang jadi serupa Wan Ji ni. Melayu tak sedar diri!

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive