sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 28 August 2013

PANAS !!!! ADA JANDA NAK JADI KP3 SUBANG ?? TUDIAAA !!! PANAS TU BEB !!!



Dengar citer ada janda meletop nak bertanding sebagai ketua puteri Subang Selangor? Betul ke?

Kalau betul, untung le orang orang Subang, dah ada tempat untuk mencuci mata, tambahan pula dengar kata calon ni kaya juga orangnya.

Cuma ada satu cerita yang tak berapa sedap bila dia ni dikatakan diisytihar bankrup oleh pihak bank.

Kalau dah bankrup nak bertanding buat apa, tak layak pun nak pegang jawatan dalam UMNO. Umno ni bukan tempat nak tutup bankrup huh !!! kang bukan menambah baik nama Umno tapi bala yang datang !! huh

Bukan kata UMNO Subang je, tapi dimana-mana sekalipun dalam Malaysia ni.

#UMNO BERUBAH ATAU REBAH 

5 comments:

Anonymous said...

buang komen aku

Anonymous said...

buang komen aku

Anonymous said...

Sape la tuan empunya blog ni. X pk pnjng ke. Ingt la!!! Hri ni kte buka aib org....Allah akn membalasnya dgn b'ganda2...wallahuallam

zaiful anuwar said...

Hai awak boleh tolong tak rekemen Janda meletop tu dekat tak. Saya nak jadi kekasih dia tapi saya tak kaya Dan tak reti bawa kereta.kalau dia Ada no phone boleh bagi tak.ni no watsap/we chat saya 0174004986.

zaiful anuwar said...

Hai awak boleh tolong tak rekemen Janda meletop tu dekat tak. Saya nak jadi kekasih dia tapi saya tak kaya Dan tak reti bawa kereta.kalau dia Ada no phone boleh bagi tak.ni no watsap/we chat saya 0174004986.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive