sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 21 August 2013

PANAS !!! PAS KEDAH JANGAN JADI MULUT LONGKANG !!!! BANYAK TAIK KORANG TINGGAL KAT KUIN NI !!! NAK DIDEDAH KA !!!!!



Menteri Besar, Datuk Mukhriz Tun Mahathir meminta pemimpin pembangkang tidak mengungkit mengenai langkah kerajaan negeri menyelesaikan masalah Kolej Universiti Insaniah (Kuin) kerana beliau tidak mahu mengaibkan pemimpin kerajaan Pas Kedah semasa mentadbir negeri sebelum ini.

Katanya, hal ini kerana beliau mempunyai banyak bukti menunjukkan pemimpin Pas melakukan pelbagai masalah hingga menjejaskan kepentingan rakyat secara keseluruhan.

"Saya ingat dia (pembangkang) tak payahlah ungkit perkara ini sebab kita tak mahu mendedahkan sangat banyak masalah yang mereka lakukan sewaktu Kedah di bawah pentadbiran mereka dahulu.



"Saya bersikap berhemah dalam pentadbiran dan tak mahu buat witch hunting, itu bukan cara kita, jadi eloklah pembangkang ini jangan bangkit sangat perkara ini," katanya kepada pemberita selepas mengadakan perjumpaan dengan penjawat awam negeri di Wisma Darul Aman di sini hari ini.

Pada majlis itu, beliau melancarkan majalah Invest Kedah dan logo baharu kerajaan negeri dengan slogan Ke Arah Transformasi Kedah: Bersama Memacu Transformasi.

Semalam, Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar menuduh kerajaan Kedah di bawah Barisan Nasional (BN) lemah kerana gagal menyelesaikan isu Kuin.

Mahfuz membawa minit mesyuarat bagi membuktikan Insaniah Holding adalah berada di bawah pentadbiran Kuin dan sebab itu mahu kerajaan negeri bertanggungjawab terhadap Insaniah Holding. - UTUSAN ONLINE

SUMBER MTK

2 comments:

Anonymous said...

Dah puas berak sana cirit sini selama lebih 4 tahun....sekarang nak salah orang pulak ....baru masuk 4 bulan.......nak calit taik itu kat muka mukriz pula. Itulah..kerana nak cari nama....dalam masa 4 tahun....nak buat projek besar. Belum siap sepenuhnya dah panggil TUANKU DYBMM YD. AGONG buat buka rasmi KUIN itu nak bagi tau....ini jasa aku......!!!!!

Anonymous said...

nak berjasa pun agak2 la sampai menyusahkan rakyat

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive