sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Saturday 10 August 2013

Panas !!! Penyokong Malaysia ditipu !!! Messi Tidak Diturunkan !!! @NajibRazak @khairykj

Alamak terbalik la gambar messi ni!!! 

Setelah penantian berbulan rakyat dan penyokong Malaysia terhadap perlawanan bola sepak antara Barcalona dan Malaysia , akhirnya sebentar tadi perlawanan tersebut telah berlansung di Stadium Shah Alam. 


Sebelum ini kita dikhabarkan pemain terbaik dunia si Messi akan diturunkan menentang Malaysia tetapi malangnya indah khabar rupanya , peminat Malaysia ditipu rupanya. Kelibat pemain terbaik dunia itu hanya boleh ditonton di senarai pemain simpanan Barca. 

Esok mungkin kita boleh dengar pelbagai alasan yang dikeluarkan contohnya cedera la bla bla blah la woiii !!!! 

Secara keseluruhan Apj puas hati permainan anak buat Rajagopal ini. Perlawanan berkesudahan 3-1 memihak kepada Barca. Pemain Harimau Muda telah menunjukkan permainan yang baik dan memuaskan hati penyokong Malaysia . 

Apapun tahniah pada semua pihak yang menjayakan perlawanan ini. 

HIDUP HARIMAU MALAYA !!! AUMMMM !!! 

1 comment:

Unknown said...

Ini semua lakonan FAM untuk menutup kekurangan skuad Malaysia.. Bukan nak memburukkan skuad kebangsaan tetapi itulah hakikatnya.. Sudah tentu Barcelona diminta tidak membelasah skuad kebangsaan supaya FAM dipandang tinggi.. Lihat saja perlawanan Barcelona dgn skuad negara lain.. Adakah Malaysia lebih baik dari Thailand? Jika ya sila aturkan perlawanan Malaysia vs Thailand dalam masa terdekat tanpa campurtangan FAM..

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive