sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 29 November 2013

BIAWAK DAP KENA TIBAI DENGAN EXCO-EXCO DAP !! @cmlimguaneng @anwaribrahim



Sikap biadap dan kurang ajar si biawak Dap iaitu Jeff Ooi terhadap pihak Majlis Perbandaran Pulau Pinang dengan memanggil pegawai rendah MPPP sebagai 'kucing kurap' memang melampau dan turut di tegur oleh beberapa Adun termasuk Exco Kerajaan Negeri Pulau Pinang hari ini membidas tindakan Jeff Ooi Chuan Aun yang melabel pegawai rendah Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) sebagai 'kucing kurap'.
Exco Hal Ehwal Agama dan Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna Pulau Pinang, Abdul Malik Abul Kasim (PKR-Batu Maung) berkata, ayat seumpama itu tidak sepatutnya keluar daripada mulut seorang ahli Parlimen yang mempunyai banyak saluran untuk meluahkan rasa tidak puas hati terhadap MPPP.

"Sebagai anggota parlimen, beliau mempunyai pelbagai saluran untuk berhubung dengan kerajaan negeri, ketua menteri mahupun yang dipertua MPPP. Kalau orang lain yang tidak ada 'access' boleh la dia 'frustrated' (kecewa).


"Saya pun tidak tahu kenapa beliau tidak berpuas hati dengan MPPP, perkhidmatan M PPP. Ini bukan kali pertama beliau melahirkan ketidakpuasan terhadap MPPP,"

Seorang lagi Exco Kesihatan, Kebajikan, Masyarakat Penyayang dan Alam Sekitar negeri, Phee Boon Poh (DAP-Sungai Puyu) pula berkata, kerajaan negeri mengamalkan dasar polisi terbuka dan bersedia menerima kritikan dan cadangan melalui saluran yang disediakan.
"Kita mempunyai saluran untuk membuat aduan dan kritikan, beliau seharusnya menggunakan saluran yang betul jika mempunyai masalah dengan mana-mana pihak," katanya.


Bagi Apj , manusia biadap macam ni memang tak layak langsung menjadi pemimpin atas percakapan dan kelakuan serupa biawak yang lidah bercabang !! Malang bagi mereka yang mengundi biawak ini untuk menjadi pemimpin mereka !!

2 comments:

Anonymous said...

Apa-apa hal pun, ni mesti salah umno. Muehhehe.

Anonymous said...

Babi sial punya cina

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive