sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 25 November 2013

PANAS !! PRO-MENIPU NAK MENIPU APA LAGI TAHUN NI BEB ?? #PRKampus #UM



Setiap kali berlangsungnya Pilihanraya Kampus di Universiti tertua di Malaysia iaitu Universiti Malaya mesti kita akan di hidangkan dengan cerita-cerita sensari ' dabomb-factor-bertahan-amatur yang di lakukan oleh budak-budak kumpulan PRO-Menipu tu .

Cerita-cerita seangkatan badut dan provokasi jenis murahan ni ,  budak darjah satupun dapat faham maksudnya. Buat malu jadi mahasiswa, pemikiran dan tahap kecerdikkan budak-budak Pro-Menipu umpama bukan mahasiswa Universiti tapi macam mahasewel yang belajar dengan babun dalam hutan.

Proses penamaan calon Pilihanraya Kampus UM sudah dijalankan dan hari pengundian akan berlangsung pada 28 November 2013. Selama tempoh berkempen ini ramai yang tertunggu-tunggu apa lagi 'cerita kelakar' yang akan menjadi cetusan idea PRO-Menipu, terutamanya di hari-hari terakhir kempen. Pasti ada lagi cerita-cerita mengarut lagi memualkan akan keluar.

Kepada pelajar-pelajar Universiti Malaya yang akan mengundi barisan MPP baru 4 hari lagi.... Pilihlah PENGGERAK MAHASISWA sebagai tanda anda mahasiswa berotak yang tidak 'termakan' dengan retorik kosong, provokasi bangang dan penipuan tak berkesudahan oleh PRO-Menipu!!


KITA TUNGGU PRO-MENIPU NAK MENIPU APA LAGI SELEPAS INI !!! 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive