sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 13 April 2014

3 VIDEO PANAS !! KARPAL HARUS MEMINTA MAAF PADA ANWAR !!! @RameshRaoAKS @anwaribrahim




Video di atas membuktikan bahawa Karpal Singh antara mereka yang mahu menjatuhkan Anwar Ibrahim kerana salah laku kes liwat . Oleh kerana dasar Karpal yang banyak menyimpan rahsia Anwar dan terus menyimpan rahsia itu Saudara Ramesh Rao yang juga Presiden Pertubuhan Minda Sosial Prihatin meminta Karpal Singh memohon maaf kepada Anwar kerana video kenyataan di atas antara punca Anwar tidak berjaya menjadi Perdana Menteri sampai sekarang. 


Video yang dilihat memakan diri Anwar dan sampai sekarang tiada permohonan maaf oleh Karpal terhadap Anwar walaupun mereka dalam satu Parti . Yang jelas perkara itu memalukan Anwar dan PKR kerana dilakukan oleh Pemimpin DAP bukan dari Umno.




Kenyataan Ahli Parlimen (DAP) Bukit Gelugor, Karpal Singh yang meminta Datuk Seri Anwar Ibrahim yang pada ketika itu memegang jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri supaya bertaubat merupakan salah satu tugas sebagai ahli parlimen pembangkang.

Katanya ada seseorang berjumpa beliau dan menyatakan salah laku Anwar dan beliau telah menuduh Anwar di Dewan pada waktu itu . 

Jadi eloklah seruan Saudara Ramesh Rao itu disahut Karpal untuk meminta maaf kepada Anwar dan jika tidak sudah pasti karpal dan Anwar serupa sahaja !!! 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive