sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 15 June 2014

HUDUD : PAS DICABAR BUANG ISTILAH HUDUD KERANA TAKUT PADA DAP - RAMESH RAO @NajibRazak @RameshRaoAKS

\\

Terkejut aku dengan kenyataan terbaru daripada Presiden Pertubuhan Minda Sosial dan Prihatin , Mr Ramesh Rao mengenai Pelaksanaan Hudud yang di bawa Pas . kita semua tahu Mr Ramesh Rao memang bersetuju dan pernah mengeluarkan kenyataan bahawa ' Banyak Kebaikan Jika Hudud Dilaksana' walapun beliau seorang India . 


Mungkin sudah hilang kepercayaan terhadap Pas yang hanya pandai bercakap dan bermain wayang , Mr Ramesh telah meminta Pas menggugurkan istilah HUDUD dalam Perjuangan kerana terlalu mengikut telunjuk DAP . Pas seolah takut dengan DAP dan di paksa keluar dari Pakatan Rakyat. 


Sebagai seorang Islam aku juga malu dengan Pas yang hanya mementingkan politik , kuasa dan tamak harta daripada mempertahankan prinsip perjuangan dan memperjuangkan Hudud. Pas lebih rela HUDUD di pijak-pijak DAP. 

Memang benar apa yang dikata oleh Mr Ramesh , Pas sudah hilang arah dan selalu di anjingkan DAP . Aku juga setuju Pas harus menggugurkan Hudud dari asas perjuangan kerana Hukum Allah bukan boleh dipermainkan tetapi Pas sanggup demi kuasa. 



POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive