sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 7 May 2013

Pehhhh !!!! MB MUDA KEDAH DAH MULA DAH !!!! #PRU13 #GE13 #BNBagus


Alhamdulillah , akhirnya rakyat Kedah dah dapat MB Baru , muda lagi berilmu , hari ini MB Baru Kedah mula tugas di kerusi yang dulunya milik Azizan Razak .



Kami anak-anak muda mengharap dan akan terus membantu MB Muda kita membangunkan negeri Kedah ini dengan bersungguh-sungguh agar Kedah kembali di landasan sebenar untuk menjadi negeri maju. 

Kepada kerajaan pusat , bantulah kami dan salurkanlah segala bantuan kepada negeri Kedah untuk kami membangunkan semula Kedah. Anak muda Kedah sudah membuat keputusan untuk Dato Mukhriz memimpin Kedah.

Segala rintangan dan ujian rasa berbaloi dengan kemenangan ini. 

Kepada Seluruh rakyat Kedah , terima kasih atas sokongan pada BN dan teruskan bersama membangunkan ekonomi dan segalanya di Kedah. 

3 comments:

Anonymous said...

Jangan lupa projek kat Yan... kami ingin maju!

Anonymous said...

Buat Dato Mukriz dalam kegairahan nak membangunkan kedah ingat sama golongan yang berpendapatan rendah dikedah ni terutama penjaja2 kecil tepi jalan,pemandu2 taxi,pengusaha gerai makan,pemungut sampah dan ramai lg jangan di tindas

Anonymous said...

Baguslah BN dah dapat balik Kedah. Lepas ni tak adalah lagi masalah KUIN dan tentu saja semua masalah air di negeri kedah akan BERES.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive