sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 1 August 2013

TERKINI !!! VIDEO PANAS BUAT ANWAR MELOMPAT MENGENAI 40 RIBU BANGLA DIDEDAH !!! KONSPIRASI @anwaribrahim PIHAK BERKUASA TUNGGU APA LAGI ?? @NajibRazak @shaberyc @zahid_hamidi @yuktesvijay @RameshRaoAKS



Satu demi satu pendedahan yang Yuktes buat terhadap salah laku Anwar Ibrahim , kali ini kes 40 ribu bangla yang dimomokan Anwar semasa PRU13 dahulu , sehinggakan rakyat Malaysia yang berkulit gelappun dituduh Bangla. 

Contohnya seperti video di bawah , momokkan manusia jembalang seperti Anwar ini berjaya menjadi hantu dikepala rakyat terutama yang berbangsa Cina. Bangsa Cina terjerat dengan manusia seperti Anwar ini. 




Nampakkan apa yang jadi seperti video kat atas tu ?? Memang kurang ajar !! Video di bawah pula pendedahan eksklusif Yuktes Vijay mengenai 40 ribu Bangla !! 





Rupa-rupanya pengundi Bangla yang dicanangkan Anwar and the Pakatan adalah rekaan dan dirancang mereka sendiri !!! Apj mendesak pihak yang terlibat harus menjalankan siasatan mengenai isu ini dan beberapa isu lain , bukti sudah diberi , nak tunggu apa lagi !!! 

Apa yang Apj mahu katakan Yuktes dan rakan-rakannya bukan ahli politik dan tiada kepentingan pun tapi mereka bangun mendedahkan perkara dan salah laku Anwar dan sekutu-sekutunya . 

Contohnya rakan Yuktes si Rames Rao , beliau hanya pencetak buku dan bukan ahli politik tetapi mereka bangun menentang kejahatan Anwar. 


Apj sebenarnya malu dengan sesetengah pemimpin-pemimpin dalam Barisan Nasional yang tidak mengendahkan isu ini dan diam terus dari bercakap ataupun mendesak pihak AG , Pihak Polis , Puguam Negara bertindak kerana segala bunti dan laporan Polis sudah dibuat !!! 

Jika perkara ini tidak diendahkan sudah tentu Anwar dan sekutu-sekutunya bergembira , kerana diamnya pihak-pihak ni !!! Rakyat melihat , jangan sampai rakyat muak !!! 

1 comment:

Anonymous said...

Dok tunggu apa lagi....sumbat saja dia ni.dalam penjara sungai buluh.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive