sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 1 August 2013

VIDEO EKSKLUSIF !!! SAPA YANG DUK KATA DEKAT AZEEZ RAHIM BALING , MAI SINI TENGOK APA DIA BUAT !!! TAKAT DUK BUNYI LEBIH BAIK DIAM !!! @NajibRazak @MukhrizMahathir


Sempena bulan Ramadhan ni , Apj bangga dan terharu dengan sumbangan dan bantuan yang diberikan pada mereka yang memerlukan seperti anak-anak yatim di seluruh negara. Siapa lagi yang boleh membantu selain dari kita. Kitalah Ayah , Emak , Abg , Kakak dan saudara-saudara mereka. 

Mereka juga ada hak untuk merasa nikmat bergembira dihari raya walaupun kita tahu kesedihan yang teramat dalam hati mereka mengenangkan Ayah dan Ibu yang sudah pergi tatkala mereka masih lagi belajar mengenai erti kehidupan. 

Tidak ketinggalan manusia yang dihina, dimaki oleh orang-orang politik kolot kerana mendapat jawatan Pengerusi Tabung Haji iaitu Datuk Azeez Rahim, Ahli Parlimen Baling yang baru 2 bulan menjawat jawatan itu. Datuk Azeez semalam telah mengembirakan hati anak-anak Yatim Piatu sekitar Parlimen Baling dengan memberi sumbangan baju raya untuk anak-anak ini menikmati hari raya nanti dengan penuh kegembiraan. 

Kita boleh lihat dalam video tu , bagaimana gembiranya anak-anak Yatim Piatu ni apabila diberi baju raya baru untuk mereka , sekurangnya apa yang Datuk Azeez lakukan ni buat anak-anak yatim gembira dan bersyukur atas sumbangan Datuk Azeez.

Yang lebih terharu, anak-anak yatim dan anak yatim piatu ini akan di jadikan anak angkat kepada pejabat Azeez Rahim, segala pengajian mereka sehingga tamat akan cuba di bantu Datuk Azeez Rahim.

Kepada yang mengata Datuk Azeez tu,  udah-udah le buat benda yang tak berfaedah , banyakkan amal dan amalan mulia agar sentiasa disenanggi rakyat .. Kalau nak up nama pun untuk pemilihan ni , up ler cara manusia bertamadun , lo ni zaman berinternet ... 

P/s : tahniah buat geng TMK pisau kedah yang buat video terbaik ni 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive