sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 3 October 2013

KES PANAS !!! BARU SEBULAN DAH ROSAK !! APA DAH JADI NIH !!! @MukhrizMahathir #KedahAmanMakmur


Gambar ini di rakam oleh seorang pengguna facebook yang melalui jalan Pintas menghala ke Hospital Sultan Abdul Halim Sungai Petani.



Menurut cerita daripanya , Jalan ini baru sahaja disiapkan tidak sampai sebulan , Apj terut terkejut apabila sendiri melihat keadaan jalan ini sangat teruk dengan kerosakan agak besar disini. 


Mungkin alasan yang boleh diberikan adalah faktor hujan dan membuatkan jalan ini menjadi lembut .. Persoalan sekarang jika faktor atau alasan itu menjadi punca kenapa perlu dibuat pada musim hujan atau kenapa tidak ditutup sahaja jalan itu untuk kegunaan pengguna !! 


Kalau beginilah keadaannya wahh untunglah kontraktor tu , boleh tambah kos binaan , buat , rosak dan buat balik , kalau macam Apj pun nak jadi kontaktor la ,  masyukkk woo ... 


Siasatan harus dijalankan , banyak lagi perkara yang boleh di gunakan oleh kerajaan negeri daripada duk buat benda yang rugi .



Rakyat punya suara dan Hak !! #BeraniBerubah #KedahAmanMakmur 

4 comments:

Anonymous said...

kadang yg bertanggungjawab pantau projek nie yg patut bertanggungjawab..
jurutera daerah musti da serah tugas kpd org bawahan utk pantau dan lihat sesuatu projek yg nk dibuat..
disini la keadaan rasuah boleh brlaku.. atau org dlm jkr guna lesen org lain utk dpt projek.. atau org dlm berkongsi dgn kontraktor utk dpt projek..
kalau kontraktor yg takde hubungan dgn org dlm akn ditekan2 sana salah,sana silap buat kerja.. tp klu ade hubungan kerja cincai pon mereka bg lulus dan sudahnya rakyat marah kerajaan.. perhatian.. byk juga malaun2 yg buat kerja mcm nie dari pembangkang dan tak semestinya penyokong kerajaan..

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...
This comment has been removed by the author.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive