sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 7 December 2012

GEMPAQ !!! DR ASRI BAKAL BERTANDING TIKET PKR ??? TUDIAAA MULA DAHHH !!!!



Sebelum ini Antarapos melaporkan bahawa PKR menggunakan orang tengah menemui Dr Mohd Asri bagi membincangkan perkara bahawa beliau akan bertanding di DUN Penanti.

Sebelum ini Mohd Asri berkata beliau masih belum membuat keputusan sama ada mahu bertanding pada PRU13 meskipun menerima tawaran daripada banyak pihak untuk berbuat demikian.

Pada pilihan raya umum empat tahun lalu, PKR memenangi kerusi itu. Tetapi satu pilihan raya kecil diadakan pada 31 Mei 2009 selepas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Mohammad Fairus meletakkan jawatan sebagai ADUN Pulau Pinang.

PKR meletakkan Mansor sebagai calon tetapi BN tidak bertanding, kerana memulaukan PRK tersebut. Sekarang, DUN Penanti terletak di bawah Parlimen Permatang Pauh.

Bagaimana pun, Utusan melaporkan perkara yang sebaliknya. Hari ini akhbar tersebut menyiarkan kenyataan Dr Asri yang menafikan akan bertanding atas tiket PKR.

Dr Asri menafikan laporan Antarapos :

Menurut Mohd Asri, desas-desus mengatakan beliau akan bertanding di DUN Penanti adalah tidak benar.

"Saya tidak cakap apa-apa pun sama ada setuju atau tidak, kena tanya sumber yang buat cerita itu, dari mana dia dengar." katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Sambung cerita DI SINI

APJ : biarkanlah dia nak sangat bertanding kalau betul !!!

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive