sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 17 December 2012

EKSKLUSIF : BLOGGER PRO BN HARUS HATI-HATI !! ANDA DIPANTAU DARI SINGAPURA JIKA KELUAR ISU DAP !!! BUKTI PANAS !!!!



Dah lama APJ perhatikan , apabila APJ keluarkan isu tentang DAP pasti ada 'pengikut' dari singapura di blog APJ setiap kali APJ mainkan isu DAP , bukan sekali tapi dah banyak kali APJ perhatikan.

Kali ni APJ rasa patut APJ tunjukkan sikit bukti bahawa apabila isu DAP dimainkan pasti ada pembaca atau orang singapura yang membaca apa yang APJ postkan tentang DAP . 

Adakah mereka ini suka membaca atau ada hubungan antara mereka dengan DAP di Malaysia?? Seperti yang kita sedia maklum bahawa ramai menyatakan DAP Malaysia adalah anak didik PAP Singapura, mungkin itu antara sebab apabila blogger menyiarkan cerita pasal DAP pasti ada 'peminat' dari Singapura yang membaca .


Ni semalam APJ copy dari blog APJ sendiri , pembaca dari Singapura sedang membaca cerita tentang DAP yang dimainkan APJ semalam . Kebetulan atau tidak rakan-rakan blogger harus peka terhadap isu dap dan pembaca dari Singapura .

Pasal ni saja APJ masukkan untuk diri APJ sendiri , mungkin tak penting tapi kita kena ingat di Singapura ada 'pusat penyelidikan tentang kelemahan Melayu' .  Bukan baru tapi dah lama ia wujud ... 

APJ : lawan memantau :) 

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive