sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Saturday 22 December 2012

PANAS !!! MAK AMPUNKANLAH @abby_abadi112 !!! JANGAN SALAHKAN IBU !!!!


Inilah cara Abby nak lepas diri dari terus disoal oleh pengikutnya dalam Twitter, mengambil dan meletakkan gambar ibunya yang berusia untuk dibuat perbandingan antara keningnya dan ibunya..

Tindakkan Abby ini aku sifatkan sebagai tindakkan paling bodoh kerana kaitkan ibunya ke dalam politik sempit..Mungkin disebabkan ibunya penyokong kuat BN maka sebab itulah Abby mahu menunjuk kononnya orang BN pun sama macam dirinya..

Tapi apakah Abby tak tahu bahawa orang berusia memang bulu keningnya makin nipis dan luruh ? Lainlah Abby yang masih dianggap hot oleh pak lobai pak lobai Pas hingga ada yang teringin nak buat calon bini sebab tengok keningnya yang langsing tu..

Berbalik soal kening Abby yang langsing tu, Abby sepatutnya merujuk hal kening ini kepada ularma selipar Nik Aziz bin Nik Mat untuk keluarkan fatwa untuk backup Abby dari terus dipertikaikan tahap kenipisan keningnya di dalam laman twitter..

Jika Abby masih berdolak dalih mengenai kening yang nipisnya itu, maka Abby haruslah memperbaiki diri dahulu sebelum nak nasihatkan orang lain

SUMBER : MTK

APJ : JANGAN SALAHKAN IBU YANG MENGANDUNG !!!

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive