sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 13 December 2012

BIKIN PANAS !!! @NajibRazak DIHINA TERUS OLEH KAUM PEMBANGKANG YANG KURANG AJAR!!!!





Kurang ajar dan biadap. Ini bukan kali pertama mereka menghina Perdana Menteri, namun semakin hari semakin melampau. Sudah tiba masanya ISA dihidupkan semula. Peduli dengan mereka, yang bising pun letak sekali dalam ISA. Ops Lalang buat balik kerana mereka semua menghasut!
Berkenaan apa yang belaku pagi tadi di JPN, ini adalah laporan oleh Double Y :
Tindakan meletakkan nama orang Islam sebagai (anak/lelaki) adalah satu pembunuhan karakter secara melampau oleh PKR.

Ia mengingatkan saya dengan satu pendedahan yang dibuat oleh Presiden Ikatan Muslimin Malaysia (ISMA) dalam satu forum bahawa terdapatnya rancangan halus, terancang dan berterusan oleh pihak tertentu bagi menghapuskan identiti bangsa, status agama dan gelaran Bin Binti seperti tertera dalam MyKad.




Nampaknya selain cuba menaikkan kemarahan masyarakat India dengan harapan mengulangi peristiwa Hindraf, PKR turut membawa mesej untuk menghapuskan identiti bangsa yang digunakan oleh umat Islam.

Benar jika disemak kenyataan Majlis Fatwa Kebangsaan, penggunaan istilah bin dan binti tidak melibatkan hukum Islam. Namun penggunaan bin/binti di Malaysia ianya merujuk kepada bangsa Melayu dan tindakan meletakkan nama seorang Melayu/Islam sebagai (anak/lelaki) dilihat sebagai biadap!

MP Kapar Menghasut & Cuba Cetuskan Ketegangan Kaum

Selain itu seorang rakan Twitter saya @cikgushasi telah terjemahkan ucapan dari MP Kapar S.Manikavasagam bermula pada minit 1.22

UNTUK VIDEO : BACA SINI

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive