sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 28 February 2014

TUDIAA !!! ANWAR TIBAI SAIFUDDIN KAW KAW LEPAS SAIFUDDIN SONDOL ANWAR !!!


Setiausaha agung PKR meluahkan rasa kecewa terhadap Anwar Ibrahim yang dikatakan telah gagal untuk menjadikan anak anak Ketua Pembangkang tersebut untuk menjadi diantara 10 paling kaya dalam Malaysia.



Saifuddin menyifatkan bahawa Anwar lemah dalam perkara tersebut kerana tidak mampu untuk mengangkat anak beliau.

Kalau diikutkan apa yang Saifuddin kata ni aku yakin bahaya anak-anak Anwar ni sememangnya kaya raya tapi belum setaraf atau sekaya Tun Daim dan belum layak menjadi top 10 paling kaya di Malaysia .

Tapi Saifuddin sedar tak yang Anwar telah berjaya mengayakan bapa dan adik beradik beliau semasa beliau menjadi Menteri dulu? Mungkin Saifuddin lupa agaknya atau sengaja buat lupa jadi kekecewaan Saifuddin kerana Anwar tidak mampu untuk menjadikan diri beliau sekaya Tun Daim dan anak anak beliau dalam 10 orang paling kaya di Malaysia adalah satu kesilapan.

Dan Saifuddin juga mengatakan bahawa Anwar tidak dapat menjadikan dirinya sekaya Tun Daim, ini juga bermakna Anwar sememangnya kaya cuma menurut Saifuddin, Anwar tidak sekaya Tun Daim.

Semua orang tahu yang Tun Daim sememangnya kaya raya cuma baru baru ini tidak tersenarai sebagai orang paling kaya di Malaysia dan nama beliau tidak disenaraikan.

Mungkin juga ada sebab yang membuatkan Tun Daim tidak tersenarai sebagai orang paling kaya dan perkara itu tidak dapat dikesan oleh sesiapa.

Tapi kenyataan yang dikeluarkan oleh Saifuddin jelas menunjukkan bahawa Anwar serta keluarga beliau kaya tetapi tidak mampu menempatkan nama sebagai 10 orang terkaya dan begitu juga dengan Anwar yang mana kekayaan beliau tidak dapat menandingi kekayaan Tun Daim. - sangkakalajari9
Apj : kalau aku kaya ..... ya ya ya ya ... 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive