sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 9 October 2013

OPS BEDAL !!! FUAD ZARKASHI JANGAN KURANG AJAR !!!! @NajibRazak



Tajuk keratan artikel di atas tu pun dah nampak kurang ajarnya Fuad Zarkashi ni .. Hormat yang ada dalam diri Apj pada dia tiba-tiba hilang dengan kenyataan di atas. 

Apj memang la  tak bertanding mana-mana pun tapi mewakili sahabat - sahabat yang mahu bertanding tapi tidak layak atas faktor bankrap Apj terlalu kecewa dengan kenyataan 'perlu sedar diri ' yang di katakan Fuad ni kepada calon yang tak layak. 


Wahai Fuad , tidak ada manusia kat dunia ni yang mahu bankrap atau susah bro , memang la dorang tak layak atas sebab pelembagaan parti memang begitu tapi jangan la sampai cakap macam tu kat dorang , hina sangatkah orang bankrap ni ha ??? Tiada peluang kedua kah untuk mereka teruskan hidup yang lebih sempurna !!! 

Mungkin antara mereka ni tak tahu nama mereka bankrap , masa nak bertanding baru tahu , jadi buat apa mereka nak susahkan diri mereka untuk bertanding haaaa ??? Ada antara mereka ni bankrap kerana jamin orang !!! 

Nampak sangat hinanya manusia yang bankrap ni kan !!! Bukannya nak bagi idea untuk mencari jalan kedua untuk mereka ni tapi ni hina pulak huh !!! 

Nak cari publisiti murahanpun agak-agak la bro !!! Malu kat orang !!! Huh !! 

Apj nasihatkan Fuad udah le nak berpolitik ni , baik duduk rumah jaga cucu , kejar amalan banyak-banyak , bro tu bukan muda lagi !!! 

3 comments:

Anonymous said...

aku sokong MOhd Puad... kalu dah mufliz nak jadi calon untuk apa..., ada udang sebalik batu ka?

Anonymous said...

SOKONG KENYATAAN INI. RAMAI AHLI UMNO YG TAK SEDAR DIRI, YG LEBIH MALANG DAH PERNAH JADI PEMIMPIN BESAR DULU DAN DAH TUA PUN NAK JUGA JADI PEMIMPIN LAGI. AHLI2 RAMAI YG HEBAT2 UNTUK JADI PEMIMPIN. PADA ORANG2 INI SEDAR DIRILAH SIKIT.

yanmaneee said...

lebron shoes
supreme new york
hermes
hermes online
moncler
jordan retro
retro jordans
balenciaga shoes
moncler jackets
a bathing ape

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive