sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 25 May 2014

HOT NEWS : RAKAN SEKOLAH DYANA SOFYA AKUI DAP PENGARUHI DYANA



Natassia Roslan, rakan sekolah kepada calon DAP bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Teluk Intan, Dyana Sofya Mohd Daud mengakui rakannya itu mungkin banyak terpengaruh dengan pendedahan dari parti itu.

Natassia yang juga Exco Puteri UMNO berkata, beliau tidak terkejut rakan sekelasnya itu masuk DAP kerana ia tidak mengganggu persahabatan mereka.

"Apabila saya dapat tahu dia (Dyana) masuk DAP itu bukanlah satu perkara yang sangat mengejutkan.

"Memang kami dari sekolah yang sama dan kami tahu apa yang kami mahukan," katanya ketika ditemui pemberita pada Majlis Teluk Intan In Style bersama Puteri UMNO malam tadi.


Ditanya mengenai persahabatannya dengan Dyana, beliau berkata, mereka masih bersahabat dan terbuka untuk duduk semeja bersembang bersama walaupun berlainan ideologi politik.

"Kami boleh duduk lepak sama tetapi kita tidak akan ganggu persahaban itu walaupun berlainan idealogi dan fahaman politik.

"Saya rasa saya tidak perlu bongkar hal pribadi Dyana," ujarnya.

RAKYAT NEWS 

1 comment:

Anonymous said...

buat natassia roslan (puteri umno)
penyebaran gambar berbikini dyana sofea harus didedahkan sebab kita tak nak ada pemimpin beragama ISLAM (wlupn brlainan idologi politik) berakhlak rendah dijadikan peminpin. kalau tak didedahkan, macamana kita nak tau. semoga pendedahan tersebut mendapat keampunan dr ALLAH SWT. jangan disebabkan dia kawan sekolah awak, awak kata tak perlu buat macam tu..
ingatlah..
diakhirat esok pemimpin akan ditanya akan sumbangan dan berbagai macam lagi begitu juga yang MEMILIH pemimpin...
jadi rumusannya...
BENDA BURUK LAMBAT LAUN AKAN BERBAU JUA AKHIRNYA...

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive