sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 8 May 2014

PM @NajibRazak TERPAKSA JAWAB ISU YANG DIBAWA MENTERI TAK ADA AKAL


Perdana Menteri hari ini terpaksa menjelaskan dan menjawab isu yang di katakan oleh Menteri Joseph Entulu mengenai penguguran maklumat kaum dalam borang rasmi kerajaan. 


Isu ini telah mendapat bantahan besar-besaran dari Orang Melayu Bumiputera yang begitu marah dengan pengumuman Joseph semalam. 

Rata-rata di media sosial menaikkan status kemarahan terhadap isu ini yang dilihat cuba mengurangkan hak kaum Melayu Bumiputera. 

Apj harap Perdana Menteri tegas terhadap isu ini kerana ia begitu sensetif dan boleh hilangkan kepercayaan orang Melayu terhadap kerajaan. 

Perdana Menteri juga harus memecat Menteri ini kerana kenyataan beliau dikatakan diluluskan oleh Kabinet. Kenyataan bodoh ini tidak sepatutnya keluar dari mulut seorang Menteri. 

4 comments:

Anonymous said...

kalu dlm isu ni..aku tetap sokong Joseph entul.beliau bercakap diatas kapasiti beliau sebagai penyumbang terbesar kerusi BN dlm parlimen di serawak..nak harapkan Umno semenanjung, semuanya tidak berguna dan hanya tahu menyamun.di serawak semua bangsa bersatu.Siapa ahli Umno layak suruh joseph letak jawatan?umno memerintah berdasarkan sedekah kami diserawak.jika tiada sokongan serawak, Umno sudah dalam kubur

Anonymous said...

OI anon 15.54, lu punya ekoq ni si KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAIBABI, nak menggertak/menghina ISLAM/umatnya aaahh?!

PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANGDAPBANGKAIBABI!

Anonymous said...

Patutnya Menteri EvangeliSS Kristian ZIONIS-si-RASIS dan KURANG AJAQ ni diPECAT saja! Aku syak dia ni ejen si KAPIRDAJAL DAPBANGFKAIBABI/PKRSODOM; dan penaja mereka dr. Barat-ZIONIS!

Baik KDN siasat akaun bank dia!

Kalau kat Barat pun, BUMIPUTERA Native Americans/Canadian First Nation peoples/Australian Aboriginals akan diPERTAHAN identiti dan hak mereka!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

jepun said...

Klu nak buang status kaum dari borang rasmi kerajaan buanglah ....dah x ada makna lagi dah ...status tu ....kaum cina tetap kaya...kroni tetap kenyang

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive