sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 14 May 2014

PANAS! ! RAMKARPAL SOKONG HUDUD? BIAR BETUL? PENGUNDI CINA BOIKOT?



Terkejut aku baca poster di Media Sosial yang menunjukkan anak Karpal Singh,  Calon DAP  Bukit Gelugor RamKarpal dikatakan menyokong Hudud. 

Dikatakan Hudud bakal dilaksanakan di Pulau Pinang pada 2020 nanti. Wah kalau betul benda ni nampaknya mengamoklah cina-cina dalam DAP.



Aku tak pasti adalah kurangnya orang datang di ceramah DAP di  Bukit Gelugor ni berpunca dari cina-cina DAP marah pasal RamKarpal menyokong Hudud. 

Gambar atas ni di 2 ceramah berbeza di Bukit Gelugor yang hanya boleh dikira berapa orang datang.  Kerusi lebih banyak dari orang. 

Masa nak bertanding pilihanraya ni semua benda sokong,  Hudud yang di tentangpun sokong balik.  Inilah politik murahan yang di bawa oleh DAP. 






1 comment:

Anonymous said...

Ini aku syak, satu lagi TIPU-HELAH KEJADAH nak menarik pengundi Islam/Melayu dgn. janji PALSU - tengok sajalah KELENTONG PAS!

Takkanlah puak si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM yg. begitu bencikan ISLAM/umatnya boleh berubah sekelip mata?! MUSTAHIL!

Sebenaqnya, makin ramai si ekoq-ekoq PENYAMAQ, yg. ditaja puak KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS, dan ejen-ejen mereka dari si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM MENYAMAQ masuk Islam atau guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH lagi) – untuk termasuk berkahwin dgn. pemimipin/usahawan Islam/Melayu yg. penting; dan terus menyonsangkan mereka terutamanya jadi puak liberal Islam/Melayu - yg. ramai dah hidup mcm. omputih! PENYAMAQ ini juga telah menyelinap masuk NGO-NGO Islam/Melayu dgn. mulanya berpura menyokong, tetapi lepas tu akan cuba tukar haluan NGO tersebut, serta juga utk. MENGINTIP, termasuk keahlian dan maklumat peribadi pemipin/ahli NGO-NGO tersebut!

Lihat sajalah perangai si SODOM-no-1; dari jadi pemimpin mahasiswa Islam kat universiti, sampai boleh jadi puak SONGSANG – dan yg. herannya, bininya tak pula kisah!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive