sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 24 January 2014

PANAS !! ANGKARA TUN DAIM DAN KELDAI PENCEN SI KADIR JASIN , TUN M JADI MANGSA !!!



Seburuk-buruk suara adalah suara KELDAI yang MENJERIT-JERIT !!! Namun yang duk MENYALAK DAN MENJERIT SEKARANG BUKANNYA BINATANG BERNAMA KELDAI tetapi Lebih kurang KELDAI jugak , sapa LAGI kalau bukan Si KADIR JASIN. 

Salakkan KADIR Belaan DAIM ZAINUDDIN ni bukan kita tidak tahu , hanya kerana MEROYAN mahukan JAWATAN PENGERUSI DI MEDIA PRIMA dan juga AGENDA DAIM yang telah hilang KEPENTINGANnya MENGUMPUL HARTA dan Ada KEPENTINGANnya yang tidak dapat diPENUHI oleh Perdana Menteri !!!


ISU DAIM,KADIR DAN TUN M JADI MANGSA BOLEH BACA DISINI 


TIADA KAITAN TUN MAHATHIR 

Walaupun DAIM rapat dengan TUN M akan tetapi dalam hal ini langsung tiada arahan ghaib dari TUN M , TUN M tidak sebodoh itu untuk menurut perintah DAIM yang membela WARTAWAN PENCEN si KADIR tu !!!

Aku yakin Tun M negarawan terbilang sesekali tidak akan menjadi dalang antara Daim dan Kadir untuk membelasah Perdana Menteri , jauh sekali membela Wartawan Pencen bernama KADIR. 

Tun M sendiri mengiktirat blogger-blogger pro BN yang DiANJINGkan OLEH KADIR kerana mengkritiknya atas kelakuannya menyalak untuk mendapatkan JAWATAN dari Perdana Menteri  !!! huh !! 

KENAPA DAIM BERSUARA ??

Daim Zainuddin berkata dalam satu program anjuran Umno Merbok di Dewan Kismit pada 18/1/2014 lalu :
1- Isu kenaikan harga barang kerana kerajaan gagal mengawal.

2- Isu kenaikan harga tol. Kerajaan sepatutnya mengkaji perjanjian yg lama utk dilanjutkan bukan menaikan kadar.

3- Isu pengurangan Subsidi yangg selama ini dinikmati rakyat perlu diteruskan dengan mengurangkan perbelanjaan kerajaan dimana rakyat nampak kerajaan boros dlm perbelanjaan negara. Terlalu banyak wang dibelanjakan utk perkara yang tidak patut dan tidak memberi pulangan yang baik kepada rakyat dan negara.

4- Kenaikan elaun dan gaji kakitangan kerajaan juga mempengaruhi harga barang.

5- Menteri Menteri tidak pandai explain isu isu yang dibangkitkan rakyat.Buatkan rakyat marah.

6- PM selaku menteri kewangan tidak bijak menguruskan perbelanjaan negara.

7- Ketika negara dilanda bencana banjir. PM dan ada juga menteri menteri pergi bercuti diluar negara.

8- Tun meramalkan BN akan tewas sekiranya PRU diadakan ketika ini atau didalam keadaan yang sebegini rupa.

9- BN masih kuat dan memerintah kerana masih mendapat sokongan orang Melayu. Sepatutnya Melayulah yang perlu mendapat lebih manfaat daripada pemerintah.

10- Perbelanjaan besar dalam perkara2 'mengambil hati' kaum Cina adalah kerja yg sia-sia dilakukan PM kerana mereka masih dan tidak akan menyokong kerajaan BN.

11- Tun juga persoalkan kenapa Melayu tidak dijaga.

12- Terlalu mengikut kehendak para penasihat dlm menentukan dasar yg akhirnya merugikan Melayu.

12 Perkara yang di sebut oleh DAIM , kenapa baru sekarang DAIM bersuara ?? Projek tak dapat ?? hilang kepentingan ??? Sudahlah DAIM , bagilah Melayu-melayu lain pulak NAIK !!! MASA KAMU KUMPUL HARTA SUDAH TAMAT,  biarlah orang LAIN PULAK KAYA , JANGAM TAMAK , KALAU TAK DAPAT TU , DIAM SAJALAH !! JANGAN UPAH WARTAWAN PENCEN TU MEROYAN SANA SINI !!!

JANGAN TAMAK !!! Bukan boleh bawa masuk kubur yang dah makin dekat tu !! dan jangan sesekali PALITKAN KOTORAN pada TUN M !!! 


No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive