sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Saturday 25 January 2014

VIDEO AIR MATA RAKYAT !!! MURAHNYA MARUAH UMNO DI KAKI PEGUAM HAFARIZAM !! @NajibRazak #SyokSendiri


KISAH SAMAN YANG DITARIK BALIK TERHADAP TIAN CHUA 

Aku antara jutaan rakyat yang kesal terhadap 2 manusia dalam Umno ini. Manusia yang menilai harga sebuah perjuangan PAHLAWAN NEGARA menentang musuh di LAHAD DATU dengan sebuah HARGA !!

Puncanya 2 manusia ini telah menarik balik saman terhadap si CELAKA TIAN CHUA yang menuduh serangan di Lahad Datu adalah sandiwara UMNO. Nilainya sangat murah di mata si Peguam dan si BANGSAT Raof !! Katanya hanyalah kerana Si Tian Chua Celaka ini kesal dengan kenyataannya. BODOH !!!





Inilah nilainya harga dan maruah UMNO diperlakukan 2 Manusia ini !! Begilah NILAInya harga dan MARUAH pejuang-pejuang negara yang TERKORBAN dan terlibat dalam serangan di LAHAD DATU !!! 

Keputusan menarik balik saman itu sangat melukai hati rakyat Malaysia macam aku. Sangat BODOH dan sangat MENJIJIKKAN !!! 

Sebagai PEGUAM UMNO Hafarizam dan Raof sebagai orang kuat kepimpinan UMNO Pusat lupa dan pekak kerana Tian Chua dituduh di bawah Akta Hasutan bukan disebabkan 100 orang yang membuat laporan polis terhadap CELAKANYA TIAN CHUA tetapi RIBUAN ORANG telah membuat laporan POLIS !!! 

Hasil LAPORAN POLIS RIBUAN  RAKYAT MALAYSIA ini di BAKUL SAMPAHKAN 2 MANUSIA ini hanya dengan menarik balik saman tersebut !! owh murahnya nilai maruah dan perjuangan di Mata 2 manusia ini !!! 

INIKAH BAGUSNYA PEGUAM YANG DI PILIH UMNO ???

LIHATLAH MEREKA-MEREKA DI BAWAH INI YANG MEMBANTAH DAN MEMBUAT LAPORAN POLIS TERHADAP TIAN CHUA CELAKA INI !!








LIHATLAH PERJUANGAN PEJUANG-PEJUANG NEGARA YANG BERJUANG DAN TERKORBAN DI LAHAD DATU !!! lLIHATLAH WAHAI 2 MANUSIA BODOH DAN PEKAK DAN BUTA !!!! 



ALLAH BERI KAMU MATA UNTUK MELIHAT !!! BUKAN BUAT-BUAT BUTA DENGAN PERJUANGAN RAKYAT !!! 

ALLAH BERI KAMU TELINGA UNTUK MENDENGAR !!! BUKAN BUAT-BUAT PEKAK UNTUK MENDENGAR SUARA BANTAHAN RAKYAT !!! 

ALLAH BERI KAMU AKAL UNTUK MEMIKIR MANA HAQ MANA BATIL !!! BUKAN SURUH KAMU BATILKAN YANG HAQ !!!! 

2 comments:

Anonymous said...

Memang bangsat dua ekor malaun bangsat UMNO ni..sia sia perjuangan akar umbi UMNO..rugi beribu ribu kertas repopolis..beribu ribu jam dibazirkan untuk buat report polis..beribu ribu RM dibazirkan oleh pejuang pejuang UMNO yang ikhlas untuk pergi buat repot polis atas kebiadaban Tian Chua Sialan tu..Raof hooii..cukup cukuplah kekayaan yang kau kumpul dalam UMNO tu..kami bukan nak duit haram kau tu pun..kami cuma nakkan keadilan ditegakkan..itu sahaja..jangan campak maruah pejuang pejuang Lahad Datu ke kandang babi begitu sahaja!!!

Anonymous said...

MELAYU DAH JADI ANJING HANYA PANDAI MENYALAK SAJA..ORANBG BALING BATU DIA LARI LEPAS TU DATANG BALIK MENYALAK..TAPI TINDAKAN ...HABUK...PIIII RAS...CONTOH PEGUAM UMNO YANG MAKAN GAJI BUTA DAN PEMIMPIN UMNO PULA TAKDE TELOR..MAAF LA YA INI BUKAN AUTA TAPI FAKTA.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive