sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 25 October 2012

AZIZAN BUAT LAWAK SEHARI SEBELUM ULANG TAHUN KE 68 ESOK !! TUDIAAAA #TUKARKEDAH


Esok 25 Oktober 2012 genaplah umoq Menteri Besar Kedah En Azizan kita, sebelum aku mulakan bicara, aku nak ucap selamat ulang tahun buat Azizan yang ke 68 tahun. Dah lama rupanya En Zizan kita ni. 

Perkara yang aku nak habaq la ni bukan pasai hari jadi dia tapi kata-kata dia hari ni masa mesyuarat Exco kerajaan negeri hari ni, dia kata dia 'BERJAYA' tadbir negeri Kedah, muahahhaa di sebalik tekanan yang teramat sangat atas laporan audit baru-baru ni dia boleh lagi buat lawak dengan buat cerita dia berjaya tadbir negeri. 

Dia tembak negeri PR yang lain seperti Kelantan dan Selangor yang banyak diserang atas pelbagai kesilapan dan ketidakpandaian mengurus tadbir negeri tidak seperti Kedah yang di tadbirnya. Seperti nak lari dari tajuk audit yang diserang baru-baru ni pasal penyelewengan balak PNG dan bayaran pada kontraktor hantu, Azizan kita tengok mula 'spin' cerita lain untuk menutup bangkai dalam pentadbirannya.

Tentunya rakyat dah muak dengan kona Azizan ni, semua kita dah tau temberang Azizan. Kesilapan demi kesilapan terus dibongkar. Pusing sana, ludah sinipun kena kat muka dia balik. 

Apapun Laporan Audit tak akan menutup kemaluan Azizan atas kesilapan dan kebodohannya mempercayai lanun-lanun di sekelilingnya.

Buat tatapan Azizan yang di katakan berjaya tadbir KEDAH



SELAMAT HARI LAHIR AZIZAN KEDAH


No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive