sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 28 October 2012

TUDIAA !! WANITA DIBAKAR HIDUP-HIDUP SEMALAM !! APA KES??



Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu makan (gunakan) harta-harta kamu sesama kamu dengan jalan yang salah (tipu, judi dan sebagainya), kecuali dengan jalan perniagaan yang dilakukan secara suka sama suka di antara kamu, dan janganlah kamu berbunuh-bunuhan sesama sendiri. Sesungguhnya Allah sentiasa Mengasihani kamu. (Surah An Nisaa' ayat:29).



Dalam but kereta Kancil inilah mayat wanita dijumpai di Jalan Teratai Johor Jaya, Johor Bahru, semalam.

JOHOR BAHRU 27 Okt. - Mayat seorang wanita yang dipercayai dibunuh ditemui di dalam but sebuah kereta di Jalan Teratai, Taman Johor Jaya di sini semalam.

Kereta Perodua Kancil berwarna hijau itu ditemui seorang penduduk pada pukul 5 petang ketika dipercayai berjalan-jalan sambil membawa anjing peliharaannya.

Ketua Polis Daerah Seri Alam, Supritendan Roslan Zainuddin berkata, hasil siasatan pihaknya menemukan kesan tikaman di perut mangsa yang lengkap berpakaian dan berusia 30-an tetapi tiada sebarang dokumen pengenalan diri.

"Polis menyiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh dan sudah menghantar mayat untuk dibedah siasat," katanya kepada pemberita di sini.

NAK LEBIH BELI UTUSAN 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive