sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Saturday 6 October 2012

RAKYAT KEDAH AKAN MENOLAK PAKATAN RAKYAT PRU-13 KERANA KABINET BAYANGAN ANAK BERANAK!!

KABINET BAYANGAN ANAK BERANAK BAKAL HANCUR DI KEDAH

Kabinet Bayangan yang didedahkan baru-baru ini telah dan langsung menguris hati dan perasaan rakyat Negeri Kedah terutama dari penyokong pembangkang sendiri.

Dengan Kabinet Bayangan yang dipelopori sistem 'anak beranak di dahulukan, orang lain ditirikan' telah menghancurkan hati kebanyakkan rakyat yang menyokong Pakatan sebelum ini. 

Bagi Rakyat Kedah sediri setelah berjuang berhabis-habisan pada pru-12 dahulu kini balasan mereka terima dengan dalam Kabinet Bayangan Pakatan Rakyat langsung tiada muka pemimpin pakatan rakyat terutama dari PAS Kedah.

Semua sedia maklum bahawa Menteri Besar Kedah sememangnya tidak sebulu dengan kaum jenis 'Anwarinas', atas faktor kuasa, kaum anwarinas terang-terang menghukum pemimpin dari Kedah dengan langsung tiada jawatan dalam Kabinet Bayangan jika pakatan memerintah.

Atas dasar 'balas dendam' kaum anwarinas, yang menjadi mangsa adalah rakyat Kedah sendiri. Kali ini rakyat akan bangun menentang pakatan sendiri, tiada lagi faktor percubaan seperti pru-12 kerana nasib rakyat Kedah tidak terbela apabila menyokong Pakatan.


No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive