sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 4 October 2012

PANAS !!! TERKINI !!! ANWAR TIDAK PEDULI WAKIL SABAH ??


 PAKATAN SABAH DI PINGGIRKAN



Ketika perbahasan Rang Undang-undang Perbekalan 2013, Ahli Parlimen Kinabatangan Datuk Bung Moktar Radin menempelak 'Kabinet bayangan' PR yang disifatkan mengamalkan kronisme.

Malah, beliau berkata, ada dalam kalangan Ahli Parlimen khususnya dari Sabah tercicir daripada tersenarai dalam Kabinet bayangan itu.

"Mereka bercakap soal kronisme tapi apa yang saya lihat ini adalah cabinet kroni. Bapa, emak dan anak semua diangkat dalam Kabinet bayangan.

Tapi malangnya wakil Sabah seorang pun tidak diiktiraf.

"Sebab itu orang Sabah jangan tertipu, mereka boleh menjanjikan impian melangit tapi akhirnya ia hanya tinggal sekadar janji. Berbeza dengan BN yang beri empat wakil Sabah sebagai menteri dalam kabinet hari ini," katanya. - Bernama 


Lagi info di KLIK SINI




Sememangnya yang kita tahu bahawa PKR hanya mementingkan kroni atau kaumnya sahaja untuk berkuasa, di sebalik kemahuan DAP yang mahu lebih banyak jawatan perinkat tertinggi negara jika berkuasa, baru sahaja menubuhkan kabinet bayangan mereka sudah bercakaran sesama sendiri. Jadi rakyat harus menilai sendiri sikap dan kelemahan mereka. Mereka berjuang untuk peribadi bukan untuk rakyat. TOLAK PAKATAN BAYANG-BAYANG.

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive