sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 24 October 2012

HOT !!!! NIK AJIS TERBELIAK MATA, ANAK BUAH TANGGALKAN BRA !!! TUDIAAAAA

Gewe mana la ni weiii

Mula-mula aku tak pecaya tapi lama-lama jelingan aku makin tajam tengok awek ni bukak baju satu persatu sampai tinggal bra saja, tudiaaaaa ganas gile awek ni. Dia penyokong kuat pasukan bola klate aku rasa. Dari raut wajah dan pemakaian yang agak boleh menebeliakkan mata aku dan tentunya tok guru Azizpun kalau tengok mungkin luruh sereban dia.

Apapun korang jangan la kutuk atau keji dia ni, dia ni ikhlas menyokong pasukan kesayangan dia iaitu Kelantan.



Aku lupa nak ucap tahniah pada Kelantan kerana juara PIALA MALAYSIA 2012. Buat Kelantan moga terus berjaya dalam bola sepak .. Adiosss

1 comment:

MMI said...

Salam perjuangan .. Mohon dipautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive