sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 24 October 2012

MAMPUIH DAH !! AZIZAN BAKAL DIDAKWA KES SELEWENG PROJEK HANTU ??

Dalam kes yang sedang hangat lagi mendebarkan GENG KAKI PROJEK kerajaan Negeri Kedah yang dikatakan diseleweng orang sekeliling Azizan la ni makin sampai ke kemuncak, dikhabarkan kes PNG dan bayaran 'PROJEK HANTU' ini bakal di rujuk kepada SPRM tidak lama lagi.

Azizan semalam semasa ditemuramah wartawan berkata, ' SAYA RELA DAN SEDIA DISIASAT ATAS DAKWAAN SELEWENG'. Tudiaaa, aku bukan nak kata tapi orang dok kata pasal kerugian projek balak di PAPUA NEW GUINEA (PNG) dan bayaran pada 5 kontraktor 'HANTU' .

Azizan berkata-kata lagi, projek ni rugi sebab tu diberhentikan dan aku pulak berkata kalau projek tu dahtau nak RUGI hampa dok gagah buat projek tu buat apa, bukan sikit bang oii , rm 13 juta tuuuu !!!!

Bagi aku, nilah akibat Azizan terlalu percaya pada tukang sapu di sekeliling dia, tak pasai-pasai Azizan kena dakwa nanti, tapi SPRM bukan bodoh depa akan siasat sampai lubang cacing, nak lari mana.

Negeri lain bawah pakatan 'pandai makan pandai simpan' tapi negeri kedah DAH MAKAN TAK PANDAI BASUH TANGAN' . Apapun kita akan terus BONGKAR kegiatan kaki sapu ini sampai terbongkar. Rakyat harus tahu apa yang depa buat selama sepenggal depa perintah, duit habis macam tu saja, projek tak mana hala.

Buat SPRM wa tabik lu beb, teruskan KERJA hampa !!!








No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive