sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 28 July 2013

TUDIAA !!!! PAS KEDAH DULU BUAT NODA , BN TUKANG CUCI BERSIHKAN NODA !!! @MukhrizMahathir #HanyaDiKedah




Apj masih ingat bila mula-mula balik berjuang kat Kedah ni dulu sebelum PRU13 , antara perkara yang banyak kami mainkan adalah pusat-pusat hiburan bercambah di Kedah ni semasa di bawah pemerintahan rejim Pas. 

Apj pertama kali masuk untuk lihat sendiri pusat hiburan ni adalah seperti House Bar yang terkenal dengan tarian separuh bogel dan menghairahkan tu , bayangkan masa tu di bawah pemerintahan Pas yang memperjuangkan Islam. 


Kini lepas pru13, Kedah di tawan kembali oleh BN, maka terpaksalah Kerajaan BN mencuci kekotoran maksiat yang dibawa Pas dulu. 

Sempena bulan ramadhan, penguatkuasa MBAS dan Polis bekerjasama menyerbu kelab-kelab malam yang beroperasi tanpa lesen. Serbuan dibuat hampir setiap minggu jika mendapati ada kelab malam yang telah menyalahi undang-undang. Setakat ini sudah hampir 30 orang pekerja kelab malam diambil tindakan.

Perkara ini ditelah diakui sendiri oleh Menteri Besar Kedah, Datuk Mukhriz, malah Exco yang PBT yang terlibat Badrul Hisham juga terbabit dalam operasi kelab malam kali ini.

Serbuan dibuat atas laporan orang ramai yang kurang senang akan aktiviti kelab malam yang terang-terang mencabul dibulan mulia umat Islam ini.


Apj turut bangga kerana kerajaan BN sekarang bertindak tegas terhadap masalah yang dibawa Pas ni . Apj juga harap agar bukan setakat bulan puasa ja Kerajaan Kedah banteras , sampai-bila-bilapun kena selalu turun buat operasi jika terdapat kesalahan di pusat-pusat hiburan ni . 

Lagi satu yang Apj sarankan adalah pusat-pusat kecantikkan , pusat rawatan tradisional pun kena pergi check kerana didapati menjalankan perniagaan pelacuran disebalik nama pusat-pusat ini. 

p/s : ada satu pusat kecantikkan tumbuh selepas BN menang di kawasan tu , dikhabarkan rakan-rakan terdekat mereka juga menawarkan ehem ehem ni ... Kawasan tu jugak dikatakan kawasan menteri ... pehhh panas beb !! menang terus naik pusat 'kecantikkan' untuk lelaki-lelaki hidung belang , kikiki .. 

1 comment:

Anonymous said...

Sekali lagi ucapan syabas buat MB Mukriz dan EXCO2.. teruskan istiqamah nahi mungkar tinggalakan PAS Laknatullah.
bekas pemimpin PAS Kedah, pencacai2 PAS dgn duk ckp byk.. kalau depa dok komplen bukan2. mau LUDAH kahak atas muka depa.. ini bangsa MUNAFIK PAS.. bl diberi amanah mereka khianat.. tp bila org lain buat kerja mereka tilik teropong cr salah siang mlm..

PAS Laknatullah!

HIDUP Krjn UMNO Kedah!

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive