sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 22 July 2013

KES LIWAT II : ANWAR TAKUT PELANTIKKAN SHAFEE ? BARU KENA BUKU DAN RUAS !!


vs


Apj teruja untuk mengikuti perkembangan kes rayuan dakwaan liwat melibatkan Anwar Ibrahim yang sepatutnya bermula hari ini tetapi terpaksa di tangguhkan apabila ketua peguam bela Anwar iaitu Karpal Singh cuti sakit dan menerima rawatan di Hospital Kuala Lumpur. 

Macam-macam pulak si Karpal ni kan , kalau dah tak mampu baik berhenti saja dari jadi peguam , buang duit rakyat saja duk tangguh-tangguh ni , mereka jugak yang selalu kata kerajaan duk habis duit rakyat tapi depa yang selalu perabih duit rakyat !! huh 

Apj  tertarik dengan kenyataan Anwar dalam twitternya yang membantah pelantikkan peguam kanan , Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah yang mengetuai pasukan pendakwaan bagi rayuan kes dakwaan liwat itu. 

Barisan peguam Anwar juga membantah dengan pelantikkan Datuk Shafee , kita semua tahu bahawa Datuk Shafee adalah seorang peguam yang tegas dan memenanggi banyak kes panas di Malaysia ni , tentunya geng-geng Anwar ni kecut perut terutama Anwar sendiri yang takut dengan pelantikkan Datuk Shafee ni.

Kes ini terpaksa di tangguh ke 1 ogos depan , Apj harap tak ada pulak peguam-peguam Anwar yang sakit , nenek meninggal la , bini nak beranak la lepas ni. 

Allah tu Maha Kaya Anwar , satu hari pasti akan tiba . 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive