sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 12 July 2013

MELAMPAU !!! RAKAN N.IZZAH AJAK BERBUKA PUASA DENGAN SUP BABI !! APA TINDAKKAN KDN SELEPAS ISLAM DIHINA ?? @NajibRazak @Zahid_Hamidi


Apj kelu lidah , tak tahu nak cakap apa apabila lihat  Poster terbaru Alvin dan Vivian yang dimuat naik dari facebook milik mereka mengajak umat Islam berbuka puasa dengan sup tulang rusuk babi. Apj rasa mereka faham tentang perkara ni , saja hendak buat umat Islam marah dengan mereka. 

Pasangan cina yang suka buat kontroversi ni , kali ni memang biadap kerana merendah-rendahkan amalan umat Islam dan orang Melayu di Malaysia ni dengan binatang yang diharamkan dalam Islam. Apa yang mereka berdua ni mahu sebenarnya ya ?

Mungkin mereka berani kerana perbuatan mereka dihalalkan oleh parti politik Islam kat Malaysia ni seperti Pas dan Melayu dalam Pkr , sebab tu bila jumpa Nurul Izzah tersengeh ja si Vivian ni. 

Pihak berkuasapun hanya melihat saja dan membiarkan kelakuan mereka ni yang disebarkan melalui media sosial tanpa dikenakan apa-apa tindakkan. Jika kena tindakkanpun pastinya barua-barua peguam sebangsa biaDAP mereka akan turun bantu. 

Apj tak tahu berapa lama lagi umat Islam dan Orang Melayu di Malaysia ni boleh tahan dengan hinaan seteruk ni , bukan takat pijak kepala orang Melayu tapi ni dah tahap boleh kencing dan berak atas mulut orang Islam. Apj bukan berniat mengapi-apikan perkara ni tapi apa tindakkan yang boleh dan akan diambil terhadap mereka oleh pihak berkuasa ? 


Nak harapkan Tok-tok lebai dalam Pas tegur ? nak harapkan si Nurul Izzah tegur ? beranikah mereka ?? dengan Dappun kecut habis lebai-lebai Pas inikan pulak nak ambil tindakkan atau menegur ?

Apj minta pihak berkuasa tak payah la berlembut sangat , PRU13 dah membuktikan tanpa undi cinapun kita tetap boleh memerintah , yakin dengan kuasa Allah , cukuplah bangsa dan agama kita kena hina , sampai bila nak berlembut dengan mereka ?

Takut sangat ka hilang kuasa atau pangkat ? pangkat dan kuasa dunia ni boleh simpan dalam kubur ka ? bertindaklah sebelum terlambat !!! Takat hina BN kita boleh sabar tapi ni dah tahap berani hina Islam . 





2 comments:

Anonymous said...

Ajak la N.Izzah & mak bapak dia sekali buka puasa dengan Cinabeng
ni dengan sup babi dia...

musnahkan saja tunggu apa lagi...

Anonymous said...

apa kata kita suruh BN yang ambik tindakan. harapkan pihak pembangkang memang x dapat laa almaklumlah siapa yang pegang negara. Siapa yang lagi Power kat Malaysia ni ek ??

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive