sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Saturday 20 July 2013

GEMPAR !!! ABBY HERET SUAMI DI BESUT !!! NAK BAGI PEMIMPIN PAS K.GANU JELES ?? ADEHH #PRK #KualaBesut #BN4KBesut @tunfaisal


Tentunya antara yang jadi tumpuan dalam PRK Kuala Besut ni adalah pasangan hot yang baru kahwin Abby Abadi yang dikatakan mula usung suami mudanya ke pentas ceramah Pas di Kuala Besut malam semalam. Semua dah tau yang suaminya si Farhan berasal dari Kelantan tu dah sah bergelar suami Abby. Bagus la Abby dah ada jurugambar peribadi sendiri ehh hihi .. 

Tapi bagi aku Abby jangan terlalu over menayangkan suaminya walaupun dalam pentas politik nanti orang jelek dan menyampah pulak , bukan apa Apj tak nak pulak nanti orang cakap suami turut cakap isteri .. hrnnn ..

Lagi satu yang tak sedap Apj dengar tapi tak tahu kesahihannya dikhabarkan MP Kuala Terengganu juga ada cuba memikat Abby tapi mendapat tentangan dari isteri mudanya yang juga seorang artis iaitu Noryn Aziz ? betul ke benda ni ?? khabar bertiup kencang jugak di katakan Abby saja bawa suami baru ke Besut kerana nak tayangkan suaminya pada MP tu dan orang-orang yang cuba dekatinya dulu , hurnnn Wallahualam benda khabar angin ni .. 



No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive